پرش لینک ها

چطور مستقیم به دوربین مدار بسته تلویزیونی وصل شویم

دوربین مدار بسته روی تلویزیون یا مانیتور ببینند. این مقاله طریقه وصل شدن این دوربین های امنیتی را به تلویزیون/ مانیتور توضیح می دهیم.

چطور دوربین مدار بسته امنیتی متعدد را روی تلویزیون ببینیم؟

همانطور که می دانید دوربین مدار بسته تلویزیونی، فرستنده آنالوگ و سیگنال ویدئویی دارند، ویدئو مستقیما با دوربین های تلویزیونی سازگار است و ترکیبی از ورودی ویدئو RCA دارد. هر یک از دوربین های مداربسته آنالوگی که BNC ویدئو به ویدئو بیرونی دارند، می توانند در این قسمت استفاده شوند. همچنین برای این دوربین ها از کابل پیش ساخته Siamese نیز استفاده می شود زیرا این کابل ها کاربری آسانی دارند.  اما نصاب های این دستگاه ها اگر بخواهند کابل را قطع کنند تا دقیقا طولی که می خواهند را بدست آورند، ممکن است از کابل Coax استفاده کنند.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

طریقه وصل دوربین مدار بسته به تلویزیون

  1. دوربین مدار بسته ویدئویی بیرونی و مبنع انرژی به کابل پیش ساخته Siamese coax وصل می شوند. این کابل در دوربین مدار بسته کاربردهایی برای اجرای ویدئو و منبع انرژی دارد.
  2. چون هر دو دوربین به انتها کابل با اتصالات نرینگی BNC وصل می شوند، طرف دیگر تلویزیون باید به کابل ارتباطی نرینگی RCA وصل شود بنابراین می تواند از طریق ورودی مادگی RCA به تلویزیون وصل شود.
  3. پریز 3.1 میلی متری برق درست به منبع قدرت DC وصل می شود که شامل دوربین و پریز تامین کننده برق با خروجی استاندارد 110 ولت است.
  4. وقتی کاربر می خواهد ویدئو زنده از دوربین مدار بسته امنیتی را ببیند فقط ورودی ویدئو را از RCA انتخاب می کند تا ویدئو قابلیت نمایش پیدا کند.
  5. اگر کاربر بخواهد علاوه بر تصویر، صدا تلویزیون را نیز بشنود به تنهایی باید به میکروفن نظارتی یکی از ورودی های RCA تلویزیون وصل شود.

چنانچه نیازمند تعمیر دوربین مدار بسته خود هستید با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.