پرش لینک ها

کاهش نگرانی با استفاده از دوربین مدار بسته 1

یکی از روش های سودمند در ایجاد امنیت در خانه و محل کار استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی و تجهیزاتی است که مانع از دزدی و سرقت می شوند.  تکنولوژی که ماورای این تجهیزات امنیتی قرار دارد بسیار پیشرفته است می تواند دوربین مدار بسته را به تلویزیون معمولی یا کامپیوتر وصل کند تا بتوانند فیلم های ضبط شده را ببینند. در زیر درباره نگرانی های موجود در خانه و محل کار صحبت کردیم و ۱۰ دلیل لزوم استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی را بیان کرده ایم؛

  1. ممانعت از جرم و جنایت

اگر نگران جرم و جنایت هستید، دوربین ها نمی توانند عملا کسی را دستگیر کنند اما وجود سیستم های دوربین مداربسته تلویزیونی می تواند باعث شود انسانها قبل از انجام هر کاری بیشتر بیاندیشند. اگر شما دزدی را برنامه ریزی کرده اید یا آثار هنری مغازه یا دفتری را ویران کرده اید با علم به اینکه می دانستید تمام تصاویر شما ضبط شده است باز هم این کار را می کردید؟

  1. ممانعت از سرقت کارمندان

اگر شما به یکی از کارمندان مشکوک هستید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید، دوربین بسیار کمک کننده است. در بیشتر موارد دوربین مدار بسته تلویزیونی نزدیک صندوق داران یا مکان های دیگری که کارمندان اغلب در آن مستقر هستند، نصب می شود، نصب چنین دوربین هایی علاوه بر نمایش زمان و نحوه سرقت کارمندان و مشتریان مانع از ارتکاب جرم می شود زیرا آنها می دانند در این مکان دوربین مدار بسته نصب شده و باید مراقب حرکات خود باشند.

  1. داشتن مدرکی معتبر

اگر جنایتی اطراف یا درون تجارت شما اتفاق افتاده باشد و شخصی متهم به ارتکاب جنایت شود دوربین تصاویر مورد نظر را برداشته است و شما یک مدرک قانونی برای دادگاه خواهید داشت.