پرش لینک ها

کاهش نگرانی با استفاده از دوربین مدار بسته 2

  1. کمک به اجرای قانون و رفع جرم

وقتی کسی جرمی را مرتکب می شود و دوربین مدار بسته تصویرش را بر می دارد، پلیس و دیگر افراد اجرایی می توانند از این فیلم برای نمایش تصاویر و ویدئو ها از طریق رسانه های متعدد اقدام کنند.

  1. مراقبت از کودکان و بزرگسالان

با استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی در خانه، حتی در مسیر نیز می توانید امنیت کودکان و بزرگسالان را مشاهده کنید. علاوه بر این می توانید مراقب پیشخدمت و مستخدمین باشید و اطمینان داشته باشید همه چیز مرتب است.

  1. مراقبت از اشیاء

اگر در دفتر خود حضور ندارید می دانید چطور به کار خود ادامه دهید، دوربین مدار بسته به شما کمک می کند. تنها با چند کلیک  روند کار پرسنل را مشاهده کرده و روی آنها کنترل داشته باشید.

  1. محافظت از کارمندان

استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی باعث ایجاد امنیت برای کارمندان در قبال خشونت هایی می شود که گاهی اوقات از سوی مشتریان صورت می گیرد. شما با مدرک و سند می توانید از خود در برابر اتهامات محافظت کنید.

  1. تشویق به رفتار خوب

استفاده از چنین دوربین هایی درون دفاتر به ایجاد نظم و ترتیب کارمندان کمک می کند و در کل باعث بهبود و پیشرفت روند کار سازمان می شود.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 تماس بگیرید.

  1. مشاهده نواحی پر خطر

دوربین مدار بسته ممکن است در مناطق پر از خطر کارخانه قرار گیرد. برای مثال هنگام آتش سوزی با قابلیت هشدار باعث کاهش آسیب های بالقوه می شود و در بسیاری از موارد مانع از شیوع آتش سوزی شده، به سرعت امکانات اورژانس را فراهم می کند.

  1. افزایش اعتماد مشتری

بانک ها و مغازه های مجهز به دوربین مدار بسته تلویزیونی باعث ایجاد احساس امنیت و ایمنی می شوند. مشتریان احساس خوبی دارند و این امر باعث افزایش اعتماد آنها می شود.