پرش لینک ها

دستگاه حضور و غیاب و شناسایی Dual-Biometric (چهره و اثر انگشت)

Dahua به عنوان یک تولید کننده و ارائه دهنده راه حل در صنعت نظارت تصویری جهانی، دستگاه های حضور و غیاب جدید خود را با مدل های DHI-ASA4214F و DHI-ASA6214F عرضه می کند. این دستگاه های بسیارهوشمند، از شناسایی صورت و اثر انگشت برای کنترل دسترسی و حضور و غیاب در مکان های اداری پشتیبانی می کنند و امکان مدیریت آسان کارمندان و کنترل امنیت را فراهم می سازد.

برای خرید دوربین مداربسته کلیک کنید.

دستگاه حضور و غیاب و شناسایی Dual-Biometric (چهره و اثر انگشت)

شناسایی سریع، دقیق و ایمن Dual-Biometric (چهره و اثر انگشت)
Biometrics در واقع خصوصیات شخصی ای هستند که می توانند برای شناسایی یا تأیید هویت شخصی استفاده شوند. این خصوصیات می توانند شامل تصویر چهره، اثر انگشت، DNA، اسکن چشم، صدا و… می باشند.  Dual-Biometric به معنی دوگانه بودن است که هم شناسایی صورت و هم شناسایی اثر انگشت را پشتیبانی می کند.
این گونه دستگاه ها امروزه در اغلب مکان های اداری دیده می شوند اما دستگاه حضور و غیاب داهوا هم شناسایی چهره و هم شناسایی اثر انگشت را در یک دستگاه ادغام کرده است و جایگزین الگوریتم تشخیص چهره با استفاده از infrared شده است. دستگاه های حضور و غیاب، در محیط های کم نور هم کارایی خوبی دارند و برای شناسایی چهره طراحی شده در زمان خیلی کوتاه هوشمند هستند. دسترسی به تشخیص چهره زنده به طور قابل توجهی ایمنی را افزایش می دهد و از “استتار تصویر” برای فریب دادن سیستم جلوگیری می کند. در صورت نیاز، می توانید استفاده از کارت یا رمز عبور را نیز برای امنیت بیشتر به سیستم اضافه کنید.
عملکرد ساده برای استفاده حتی مبتدیان
با وجود داشتن چندین تکنولوژی پیشرفته، نصب دستگاه های جدید داهوا بسیارآسان است. این دستگاه هم از TCP / IP و هم از اتصال Wi-Fi پشتیبانی می کند ولی کاربران می توانند با توجه به نیاز خود، اتصال کابلی یا اتصال بی سیم را انتخاب کنند. این دستگاه از P2P و ارتباط با کنترل کننده 3rd party به وسیله Wiegand پشتیبانی می کند و به مالک این اجازه را میدهد که سیستم امنیتی جامع تر، سریع تر و با قیمت مناسب تر را ایجاد کند. علاوه بر این، مدل های  DHI-ASA4214F و DHI-ASA6214F      می توانند به ترتیب تا 1000 چهره و 3000 چهره را ذخیره کنند و هر دو قادر به نگه داشتن اطلاعات 30000 کارت مختلف، 3000 اثر انگشت و150000 تا log هستند.

دستگاه هوشمند با ویژگی های شخصی سازی
دستگاه های جدید شناسایی می تواند با ویژگی های هوشمند، چه برای کاربران سازمان های دولتی، شرکت های تجاری، مدارس، کارخانه ها، مغازه های خرده فروشی کوچک، رستوران ها و … شخصی سازی شوند.
این دستگاه به وسیله سیستم Smart PSS مجهز شده است و دستگاه حضور و غیاب جدید داهوا از کنترل قفل ) (Lock Control ، ضد برگشت (anti-pass back)، interlock، کارت اول (First card) و 6 نوع از رویدادهای شناسایی قابل تنظیم را پشتیبانی   می کند که این دستگاه را برای کاربران آسان می کند تا پروتکل های امنیتی شان را براساس موقعیت های مختلف شخصی سازی کنند.
این دستگاه همچنین قابلیت ذخیره زمان و NTP را دارد و برای شرکت هایی که چندین منطقه زمانی مختلف را دارند مفید است.
به طور کلی دستگاه های حضور و غیاب DHI-ASA4214F و DHI-ASA6214F قابل اعتماد، هوشمند و با هزینه ای بسیار مناسب هستند که انتخاب خوبی برای کاربران در همه ی حوزه های زندگی است.
توپولوژی Smart PSS :

توپولوژی سیستم 3rd access control :

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x