پرش لینک ها

دکل دوربین مداربسته

3.8/5 - (70 امتیاز)

در این مقاله از سایت نظارت گستر ایمن قصد داریم دکل دوربین مداربسته را برای شما بازدیدکننده گرامی بررسی کنیم. جهت شما عزیزان میتوانید برای خرید محصولات داهوا و یا سایر برندهای برتر تولید کننده دوربین مدار بسته در ایران، با کارشناسان فروش ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.

دکل دوربین مداربسته

همان طور که می دانید شما باید علاوه بر خود دوربین مداربسته تجهیزات و لوازم جانبی مورد نیاز را تهیه کرده و از آن استفاده کنید تا عملکرد خوبی از دوربین‌های مداربسته به شما کمک می کند تا برد دید دوربین مداربسته افزایش دهید دکل دوربین مداربسته می باشد باید اقداماتی انجام دهید که هر فردی امکان دسترسی به دوربین مداربسته نداشته باشد و نتواند در عملکرد دوربین خللی ایجاد کند.

انواع دکل دوربین مداربسته

دکل  های دوربین مداربسته که در بازار وجود دارند در انواع مختلف و متنوعی می توانید تهیه کرده و جهت استفاده از آن بهره مند شوید.

دکل لوله‌ای

یکی از از پرکاربرد ترین دکل هایی که برای دوربین های مداربسته استفاده می شود معمولاً مدل های لوله ای می باشند که به خاطر ساده بودن ساخت این مدل ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند توجه داشته باشید که معمولا بیشتر از مدل های لوله ای استفاده می کنند توجه داشته باشید که در مدل های لوله‌ ای معمولاً دارای مقاومت بالایی در برابر فشار های فیزیکی و شرایط جوی محیطی می باشند.

دکل مکعبی

در نظر داشته باشید که مدل های مکعبی مشکل محدودیت ارتفاع دارند و تنها تا ۶ متر تولید و به بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید برای محیط هایی که ارتفاع حداقل ۶ متر لازم باشد از این دکل ها استفاده کنید البته در نظر داشته باشید قیمت مدل های مکعبی با توجه به اینکه از قوطی برای ساخت این مدل ها استفاده می کنند بسیار کمتر از انواع دیگر دکل های دوربین مداربسته می باشند البته باید در نظر داشته باشید که این مدل ها در برابر شرایط جوی و فشار های فیزیکی چندان مقاوم نمی باشند.

دکل چند وجهی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخت دکل دوربین مدار بسته نیز از این تکنولوژی روز دنیا استفاده کردند و دکل چند وجهی حرفه ای را برای استفاده تولید و طراحی کردند و دکل  را در شکا های متنوعی جوش می دهد توجه داشته باشید که دکل های چند وجهی به شکل مخروطی می باشد که این شکل باعث شده است تا مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات فیزیکی و شرایط جوی داشته باشد در نظر داشته باشید که شما می توانید دکل های چند وجهی را در انواع شکل ها و ساختار های مورد نظر خود سفارش دهید و با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده کنید البته در نظر داشته باشید که هزینه دکل های چند وجهی نسبت به دکل های دیگر تا حدودی بیشتر می باشد.

دکل ماژولار

حتماً دکل های مخابراتی را دیده اید بهتر است بدانید که دکل ماژولار بسیار شبیه به دکل های مخابراتی می باشند باید در نظر داشته باشید که این دکل ها قیمت مناسبی دارند اما توجه داشته باشید که مقاومت خوبی در برابر ضربات فیزیکی ندارند.

کاربرد

دکل دوربین های مداربسته معمولا در محیط هایی که نیاز است تا دوربین در ارتفاع نصب شود مورد استفاده قرار می گیرد مانند کنترل تردد و دوربین های نظارتی اسپیددام یا دوربین های امنیتی و همچنین دوربین پلاک خوان و غیره که دوربین های مداربسته را در این موارد باید از دکل استفاده کنند تا زاویه دید و برد دید دوربین افزایش پیدا کند.

جنس های دوربین مداربسته

همانطور که می دانید تمامی تجهیزات مورد استفاده در دوربین های مدار بسته از جنس های مختلفی در تولید آن ها استفاده می کنند جنس مورد استفاده در ساخت دکل ها بر قیمت دکل تاثیرگذار می‌باشد باید در نظر داشته باشید که برای مقاومت در برابر شرایط جوی و ضربات فیزیکی باید در تولید دوربین مداربسته از جنس های مرغوب و با کیفیتی استفاده کنند که معمولا از جنس آهن با روکش گالوانیزه یا بدون روکش و همچنین آلومینیوم و آلیاژهای آلومینیوم در ساخت دکل دوربین مداربسته استفاده می کند.

البته در نظر داشته باشید که اگر از روکش گالوانیزه در ساخت و تولید دکل استفاده کنند باعث می‌شود تا هزینه‌های دکل تا حدودی بیشتر شود.

فروشگاه نظارت گستر ایمن دوربین های مداربسته را در جنس های متنوع و با کیفیت برای شما مصرف کنندگان عزیز ارائه می دهد شما می توانید این دکل ها را با کیفیت عالی و تعرف‌ه های مناسب همچنین با گارانتی معتبر از نظارت گستر ایمن تهیه و استفاده کنید.