پرش لینک ها

راهنمای مخفی کردن دوربین مداربسته

4.6/5 - (14 امتیاز)

در این مقاله راه کار های مخفی کردن دوربین مداربسته را به شما آموزش خواهیم داد. چنانچه تمایل دارید مدل های مختلف دوربین مدار بسته مخفی را بشناسید، کلیک کنید. همان طور که می دانید دوربین های مداربسته برای حفاظت محیط استفاده می‌کنند اما در نظر داشته باشید که اگر شما از دوربین های مداربسته در محیط خارج از منزل استفاده کنید سارقان در هنگام سرقت به راحتی می‌توانند این دوربین‌های مداربسته توسط راه‌حل‌های از کار بیندازند و شما باید سعی کنید دوربین مداربسته را به گونه‌ای مخفی کنید که علاوه بر این که تصاویر را به خوبی ضبط کنند از دسترس سارقان دور بوده و نتوانند آسیبی به دوربین وارد کنند در این مقاله از سایت نظارت گستر ایمن قصد داریم راهکارهایی را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم تا بتوانید دوربین های مداربسته را به راحتی از دید افراد ناشناس مخفی کنید.

نصب دوربین مداربسته جعلی

بهترین راه حل برای مخفی کردن دوربین مداربسته این است که دوربین مداربسته جعلی را در دید افراد نصب کنید تا دید ان ها به سوی این دوربین جعلی منحرف شوند و دوربین مداربسته را در جای دیگری به کار ببرید در این صورت افراد فکر می‌کنند و مداربسته جعلی درست بوده و سعی می‌کنند تنها آن را از کار بیندازد.

پوشش تزئینی برای مخفی کردن دوربین مداربسته

استفاده از پوشش های تزیینی برای مخفی کردن دوربین‌های مداربسته یکی دیگر از راه حل های مناسب برای مخفی کردن به این وسیله شما می توانید از پوشش های مختلفی برای دوربین های مداربسته خود استفاده کنید که علاوه بر این که دوربین مداربسته از دید عموم خارج می شود زیبایی خاصی به محیط می دهد.

طراحی خاص دوربین های مداربسته

برخی از دوربین های مداربسته در طراحی های مختلفی در بازار وجود دارند مانند زنگ در یا اشیا های مختلف و غیره که شما می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید البته باید توجه داشته باشید که این دوربین ها تنوع زیادی در بازار ندارد و شما می توانید از دوربین های مینیاتوری استفاده کنید و در داخل اشیا مختلف جاسازی کنید.

جاسازی کردن کابل دوربین مداربسته

در هنگام مخفی کردن دوربین مداربسته به کابل‌های دوربین نیز توجه داشته باشید چرا که باید این کابل‌ها را نیز مخفی کنید مخفی کردن کابل های دوربین از اشیا مختلف و همچنین لوله های پی وی سی استفاده کنید برای این کار کافیست کابل را درون لوله پی وی سی قرار دهید.

دوربین مداربسته بیسیم

اگر می خواهید دوربین های مداربسته را خریداری کنید حتماً از نوع دوربین مداربسته بیسیم استفاده کنید تا بتوانید به راحتی دوربین های مداربسته را از دید عموم مخفی کنید.

رنگ زدن دوربین مداربسته

یکی دیگر از راه‌هایی که شما می توانید دوربین های مداربسته را به راحتی مخفی‌کنید این است که از رنگ استفاده کنید و دوربین های مداربسته را رنگ کنید برای اینکار کافیست دوربین مداربسته را در جایی که نصب می کنید در کنار شاخ و برگ درختان و یا هر چیزی از رنگ شبیه شاخ و برگ اطراف آن استفاده کنید.

مخفی کردن دوربین مداربسته در درون وسایل

شما می توانید برای این که دوربین های مداربسته را مخفی کنید باید این دوربین‌ها را در درون وسایلی از جمله کتاب یا عروسک‌ها و یا سنگ‌های تقلبی و غیره قرار دهید تا از دید عموم مخفی بماند البته باید پس از اینکه دوربین مداربسته را در درون وستیل قرار دادید زاویه دید دوربین مداربسته را بررسی کنید تا تصاویر را به خوبی ثبت و ضبط کنند.

نصب دوربین مدار بسته در زیر سقف

شما می توانید دوربین مینیاتوری را خریداری کرده و در زیر آشیانه پرنده ها در زیر سقف نصب کنید در اینجا هم دوربین دید خوبی دارد و هم کسی پی نمی برد دوربین مداربسته را در زیر سقف نصب کرده اید البته در نظر داشته باشید که زمانی که می‌خواهید دوربین مداربسته را نصب کنید باید تایم مناسبی را در نظر بگیرید که کسی رفت و آمد نداشته باشد تا محل دوربین را نتوان پیدا کند.

در این مقاله راه های مخفی کردن دوربین مداربسته را برای شما بازدیدکنندگان ذکر کردیم توجه داشته باشید که که شما باید بتوانید دوربین های مداربسته را به گونه‌ای مخفی کنید که کسی نتواند با آن دسترسی داشته باشد تا خللی در عملکرد دوربین مداربسته ایجاد کند. البته در هنگام نصب دوربین های مداربسته باید سعی کنید میزان دید دوربین را بررسی کنید تا تصاویر را با کیفیت بالا و به خوبی برای شما ضبط کند جهت مشاوره و راهنمایی برای مخفی کردن دوربین‌های مداربسته می توانید با کارشناسان نظارت گستر ایمن تماس بگیرید تا بتوانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.