پرش لینک ها

نصب دوربین مداربسته کودک

در این مقاله به بررسی نصب دوربین مداربسته کودک می پردازیم.

نصب دوربین مداربسته اتاق کودک

از مناطق بسیار حساس در منزل که باید کنترل و نظارت آن مورد اهمیت قرار گیرد مخصوصا زمانی که والدین در منزل نمی‌باشند اتاق کودک می باشد برخی از خانواده ها زمانی که در منزل نیستند از پرستاران کمک می گیرند تا فرزندان خود را با آنها بسپارند و اما برخی از خانواده‌ها از دوربین مداربسته کودک استقبال کردند تا بتوانند زمانی که در منزل نیست به صورت آنلاین و از راه دور نظارت داشته باشند.

فروش انواع لوازم جانبی دوربین مدار بسته در ایران

ضرورت نصب دوربین مداربسته اتاق کودک

اگر شما در منرزل دوربین مداربسته نصب کنید امنیت و آسودگی شما تضمین می‌شود و و اگر در اتاق کودک نیز دوربین مداربسته داشته باشید آرامش خاطر و اطمینان شما از مراقبت و همین طور رفتار و آموزش های درس توسط پرستار برقرار می شود که به دوربین هایی که برای در اتاق های کودک مناسب می باشند بیبی کم می گویند این بیبی کم ها قابلیت این را دارند که شما بتوانید از راه دور و از طریق موبایل خود که قابلیت وایرلس دارند را کنترل نمایید. در ادامه دلیل هایی را برای شما خواهیم آورد که دوربین مدار بسته بیبی کم مورد اهمیت است. این دوربین های بیبی کم قابلیت ردیابی سوژه را دارند و حرکت کودک با پرستاران را دنبال می‌کنند چرا که دارای قابلیت چرخش نیز می باشد یکی دیگر از قابلیت های دوربین های بیبی کم امکان مشاهده تصاویر با کیفیت بالا و عالی می باشد و همچنین صدای محیط را به عالی ضبط می کند شما می توانید از راه دور نیز از طریق گوشی های موبایل و لپ تاپ تصاویر را ببینید.
و اما ویژگی برتر دوربین های بیبی کم امکان تشخیص چهره و حرکت می باشد. شما می توانید دوربین های بیبی کم را در طرح های زیبا و بچه گانه تهیه نمایید که مناسب دیزاین و طرح اتاق فرزندانتان نیز باشد.

انواع دوربین مداربسته اتاق کودک

امروزه شما می توانید انواع دوربین های مداربسته که مخصوص اتاق کودک می باشد و در بازار پیدا کنید و با توجه به شرایط و نیازهای خود دوربین مناسبی را تهیه کنید به شما پیشنهاد می دهیم که از دوربین آی پی استفاده کنید چرا که این دوربین‌ها اتصالات قوی دارند و با سیم هستند بهتر از دوربین های وایرلس می باشند دوربین‌هایی که وایرلس باشند امکان دارد با قطع و وصل  همراه باشند و برای امنیت و نظارت نباید لحظه‌ای تصاویر قطع شود.

چرا که امکان دارد در زمان قطع و وصل دوربین اتفاق مهم رخ دهد اما اگر شما از دوربین های آی پی با سیم کشی قوی استفاده کنید به هیچ عنوان تصاویر قطع نمی شود شما می توانید جهت تصاویر با کیفیت از دوربین آی پی با رزولوشن بالا استفاده کنید در هنگام خرید دوربین در نظر داشته باشید که دوربین انتخابی شما دارای میکروفون داخلی باشد تا صداهای محیط را نیز ضبط و ثبت نماید اگر از لنز متغیر در دوربین استفاده شده باشد شما می توانید عملیات زوم را انجام دهید در نظر داشته باشید که دوربین های بیبی کم به دوربین های مداربسته اتاق کودک نیز معروف هستند نسبت به دوربین‌های مداربسته دیگر هزینه پایین تری دارند چرا که در این دوربین ها شما دیگر نیازی به دستگاه ذخیره ساز یا سایر تجهیزات ندارد. دوربین های مداربسته اتاق کودک معمولا توسط یک کابل شبکه یا وای فای وصل می شود و بسیار راحت و قابل تنظیم می باشند.

خرید دوربین مداربسته اتاق کودک

در خرید دوربین های مداربسته برای اتاق کودک باید به نکاتی مانند کیفیت تصویر دوربین و همچنین قابلیت های مثل تشخیص حرکت و چهره دریافت صدای محیط چرخش دوربین و غیره توجه کنید تا بتوانید دوربین مناسبی را با آگاهی خرید کنیم یکی دیگر از گزینه هایی که باید در خرید مدنظر شما قرار گیرد گارانتی معتبر و طولانی مدت می باشد دوربین های مداربسته کودک بسیار راحت شده و نیاز به کار گیری های طولانی ندارد و قیمت آن نیز بسیار مناسب می‌باشد. این مطالب که مطالعه کردید در زمینه دوربی مدار بسته کودک بود تا شما بازدید کنندگان گرامی بتوانید در هنگام خرید دوربین مداربسته کودک تمام اطلاعاتی را که لازم باشد را داشته باشید و بتوانید دوربین با کیفیت و مناسبی را تهیه و خریداری نمائید.

برای خرید دوربین مدار بسته داهوا می توانید با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.