پرش لینک ها

تجهیزات حفاظتی در ورودی منزل

5/5 - (3 امتیاز)

این روزها استفاده از تجهیزات حفاظتی کاری بسیار حائز اهمیت است. یکی از نقاط خانه که باید از تجهیزات حفاظتی و امنیتی استفاده کنید معمولاً درب ورودی می باشد در نظر داشته باشید که امنیت در ورودی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که شما باید سعی کنید امنیت این نقطه را به کمک دوربین مدار بسته و سایر تجهیزات حفاظتی از جمله دزدگیر منزل برقرار کنید چرا که تمام ورود و خروج از طریق در ورودی انجام می شود که همان طور که در مقاله های قبل نیز ذکر شد شما باید چندین دوربین مداربسته را در نقاط مختلف منزل استفاده کنید تا بتوانید تمام مناطق را به خوبی پوشش دهید که یکی از آنها در ورودی بود.

در ادامه تجهیزات حفاظتی مورد استفاده در ورودی منزل را برای شما ذکر می کنیم.

تجهیزات حفاظتی دوربین های مدار بسته

از تجهیزاتی که شما می توانید برای حفاظت و امنیت در ورودی منزل استفاده کنید دوربین های مدار بسته می باشند که در انواع مختلفی از جمله دوربین های ثابت دوربین های چشم ماهی یا دوربین های گردان و غیره وجود دارد شما می توانید برای امنیت درب ورودی از این دوربین ها استفاده کنید توجه داشته باشید که سعی کنید در ورودی منزل از دو دوربین مداربسته استفاده کنید تا به خوبی بتواند تمام نقاط را پوشش دهند و در صورت یکی از دوربین ها دچار اختلال شد دوربین بعدی بتواند آن را به خوبی پوشش داده و تصاویر ثبت و ضبط کند به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر منزل شما دارای متراژ بالا می باشد حتماً از دوربین های گردان در ناحیه در ورودی استفاده کنید که این دوربین ها دارای ۳۶۰ درجه گردش بوده که به راحتی تصاویر را ثبت و ضبط می کند.

جهت استعلام قیمت دوربین مداربسته با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در تماس باشید.

تجهیزات حفاظتی دزدگیرها

یکی دیگر از تجهیزات حفاظتی که شما می توانید برای حفاظت و امنیت در ورودی منزل خود از آنها بهره مند شوید دزدگیر ها می باشند دزدگیر ها نیز مانند دوربین های مدار بسته بوده در صورتی که فرد ناشناس وارد منزل شود به شما اطلاع می دهد دزدگیر ها از طریق آژیر هشدار دهنده یا تماس تلفنی و غیره اطلاع رسانی کنند.

اگر شما بتوانید دزدگیر مناسبی را در ورودی منزل خود نصب کنید اگر فرد ناشناسی وارد خانه شود به صدا درآمده و فراری می دهد و شما می توانید به سرعت وارد عمل شده و اقداماتی انجام دهید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه دزدگیر هایی وارد بازار شده‌اند که سیم کارتی بوده و شما می توانید سیم کارت نیز در دزدگیر اماکن قرار دهید و از قابلیت سیم کاررتی دزدگیر ها بهره مند شوید در زمانی که سرقت انجام می‌شود این دزدگیر ها آژیر هشدار دهنده فعال شده و علاوه بر این می توانند برای شماره ای که شما دزدگیر را برای آن تنظیم کرده اید پیامک ارسال کرده یا تماس بگیرند.

قفل هوشمند

همچنین شما می توانید از قفل هوشمند برای حفاظت و امنیت در ورودی استفاده کنید شما می توانید قفل های هوشمند را توسط برنامه بسیار ساده بر روی گوشی موبایل خود تنظیم کنید و برای حفاظت از در ورودی بسیار موثر می باشد.

جک پارکینگی

امروز از جک پارکینگی در بیشتر خانه ها استفاده می کنند که اکثر افراد فکر می کنند که این جک پارکینگی هیچ تأثیری برای امنیت و حفاظت از خانه ندارد اما در نظر داشته باشید که اولین سد برای ورود به ساختمان ها همین جک پارکینگی می باشد که شما باید سعی کنید امنیت و حفاظت جک پارکینگی را بالا ببرید تا سارقان نتوانند وارد خانه شما شود برای اینکه کسی نتواند جک پارکینگی را باز کنند شما باید سعی کنید آن را بر روی درب ورودی منزل خود نصب کنید باید برای نصب جک پارکینگی از افراد متخصص کمک بگیرید تا به خوبی نصب شود و عملکرد مناسبی داشته باشد.

جهت خرید دوربین مدار بسته داهوا با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در تماس باشید.

آیفون تصویری

استفاده از آیفون تصویری برای درب ورودی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که شما زمانی که می‌خواهید درب ورودی را باز کنید قبل از باز کردن درب ورودی افرادی که پشت در هستند را می توانید رویت کنید و اگر فرد ناشناسی بود در را باز نکنید با توجه به پیشرفت تکنولوژی برخی از این آیفون های تصویری دارای حافظه بوده که می‌توانند افرادی که وارد منزل شده اند را تصاویر آن ها را ثبت و ضبط کنند و از دزدی جلوگیری می شود.

در این مقاله تجهیزات مورد نیاز برای امنیت و حفاظت درب ورودی منزل ذکر شد امیدواریم با توجه به این موارد ذکر شده بتوانید از تجهیزات مناسبی برای حفاظت و امنیت درب ورودی استفاده کنید.