پرش لینک ها

دوربین بیسیم شیائومی

5/5 - (7 امتیاز)

دوربین مداربسته بی سیم شیائومی

ویژگی برتر دوربین مداربسته وایرلس یا بی سیم شیائومی کیفیت فول اچ دی می باشد شما توسط این دوربین ها می توانید فضاهای داخلی مثل منزل خود یا محیط های اداری و غیره را از راه دور نیز کنترل نمایید و همانطور که از نام این دوربین‌ها پیداست نیاز به سیم کشی ندارد ولی باید برای ثبت و ضبط تصاویر به برق متصل باشد شما می‌توانید برای انتقال تصاویر از طریق اتصال وای فای به صورت اینترنت به تلفن همراه کاربر ارسال کنید. دوربین های بیسیم شیائومی قابلیت چرخش را نیز دارند و می‌توانند در زاویه های عمودی و افقی بچرخند و شما می توانید جهت چرخش را از طریق موبایل خود تعیین کنید در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت ثبت تصاویر از اتصالات آن تا ۶۴ گیگابایت رم روی این دوربین‌ها قرار دهید تا تصاویر را بر روی رم ذخیره کند. ضبط صدا در این دوربین های شیائومی به صورت دو طرفه می باشد یعنی شما صدای محیطی که دوربین در آن قرار دارد را از طریق اپلیکیشن میتوانید گوش دهید و همچنین شما می توانید از طریق موبایل از راه دور صحبت کنید تا صدای شما در محیطی که دوربین شیائومی قرار دارد پخش شود. شیائومی یکی از برترین و بزرگترین شرکت های الکترونیکی می باشد که در زمینه طراحی توسعه و فروش دوربین های مداربسته هوشمند و تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیکی و غیر فعالیت می‌کند شرکت شیائومی متعلق به پکن می باشد.

برای خرید انواع دوربین و  دستگاه داهوا کلیک کنید.

قابلیت های دوربین شیائومی

این دوربین های شیائومی دارای وای فای اختصاصی می باشند. یکی دیگر از قابلیت های دوربین شیائومی این است که شما می توانید از طریق تلفن همراه خود تصاویر دوربین بیبی کم شیائومی را مشاهده کنید. کیفیت تصویر دوربین شیائومی فول اچ دی ۱۰۸۰ می باشد. دوربین شیائومی از انواع دوربین های بیسیم می باشد و نیازی به سیم کشی ندارد. دوربین های شیائومی برای مراقبت از کودک بسیار مناسب می باشد و قابلیت چرخش دارد و به همین دلیل است که با آن دوربین بیبی کم شیائومی می گویند. یکی دیگر از قابلیت های دوربین شیائومی کنترل از راه دور می باشد. همچنین شما امکان مکالمه از راه دور را در دوربین های شیائومی دارید که در کمتر دوربین‌هایی این قابلیت وجود دارد.

برای تعمیر دوربین مداربسته با کارشناسان ما در تماس باشید.

امروزه امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است که برای نظارت و امنیت محیط تجهیزات زیادی تولید و روانه بازار شده است شرکت شیائومی هم در این زمینه دوربین های قدرتمندی را تولید و به بازار عرضه کرده است یکی از پرکاربردترین محصولات شرکت شیائومی دوربین تحت شبکه بی سیم می باشد که توسط این دوربین و اپلیکیشن موبایلی که شرکت شیائومی برای این دوربین طراحی کرده است شما می توانید از راه دور و بدون نیاز به سیم کشی در محیط اداری یا خانه خود نظارت کنید در نظر داشته باشید که قسمت پایه دوربین شیائومی از جنس پلاستیک تولید شده و زاویه عمودی این دوربین را شما میتوانید به راحتی تغییر دهید رزولوشن تصویر در دوربین های شیائومی ۷۲۰ در ۱۲۸۰ می باشد که تصاویر ۷۲۰p  اچ دی را شامل می شود در داخل دوربین های شیائومی آداپتور ۵ ولت ای وجود دارد که انرژی دوربین را تامین می‌کند البته در نظر داشته باشید که برای آداپتور شما نیاز به مبدل دارید.

برای خرید دوربین مدار بسته داهوا کلیک کنید.

نرم افزار دوربین بیسیم کوچک شیائومی

شما زمانی که دوربین را به راحتی نصب کردید و فقط کافیست تا دوربین را روشن کنید بعد از راه اندازی مراحل اولیه دوربین اپلیکیشن دوربین شیائومی را از پلی استور دانلود کنید و توسط اپلیکیشن وارد اکانت خود شوید درصورتیکه اکانت ندارید برای یک اکانت جدید اقدام نمایید. اولین اقدامی که شما برای راه اندازی دوربین مداربسته باید انجام دهید این است که دوربین را ریست نمایید و پس از آن تنظیمات دوربین را به راحتی انجام دهید توسط کد QR بر روی اپلیکیشن فرآیند ثبت نام انجام می‌شود دوربین به صورت خودکار می‌تواند خودش را با شبکه و اکانت شما تنظیم کند و بعد از آن شما می توانید تنظیمات را بر روی گوشی انجام داده و تصاویر ضبط شده را در گوشی خود داشته باشید. این مطالب را که مطالعه فرمودید درباره دوربین های شیائومی بود امیدواریم مورد توجه شما بازدید کنندگان گرامی قرار گرفته باشد، می توانید جهت خرید دوربین مدار بسته شیائومی بصورت انلاین از طریق فروشگاه اقدام نمائید.