پرش لینک ها

دوربین مدار بسته میکروسکوپی

دوربین مدار بسته میکروسکوپی چیست ؟ امروزه به هر مکانی که وارد می شوید بدون شک دوربین های مدار بسته را مشاهده می کنید این دوربین های مدار بسته امنیت و حفاظت محیط را تامین می کند البته انواع و تنوع دوربین های مداربسته بسیار بالا می باشد که شما با توجه به محیطی ک می خواهید دوربین به کار ببرید باید دوربین مناسبی را انتخاب نمایید قصد داریم در اینجا شما را با دوربین مداربسته میکروسکوپی آشنا کنیم در ادامه به ویژگی ها و قیمت و امکانات این دوربین خواهیم پرداخت لطفاً با دقت این مقاله را مطالعه نمایید تا بتوانید دوربین مناسبی را برای مکان مورد نظر خود تهیه نمایید.

اولین کشوری که از دوربین های مداربسته استفاده کرد کشور آمریکا بود که در دهه ۸۰ میلادی تقریبا تمام محل‌های کاری آمریکا از دوربین های مداربسته استفاده کرد و بعد از آن کشورهای دیگر نیز شروع به استفاده از دوربین های مداربسته جهت حفظ امنیت کردند.
البته علاوه بر کاربردی که در سیستم حفاظتی و امنیتی دارند در مراکز نظامی و فضایی و همچنین کنترل ترافیک و تبادل ویدیوی و غیره کاربردهای فراوانی دارد.

دوربین مدار بسته میکروسکوپی

اگر شما بار اول است که می خواهید با دوربین مداربسته کار کنید ما به شما دوربین میکروسکوپ را پیشنهاد می دهیم چرا که این دوربین کاربری بسیار ساده دارد و هر فردی از مبتدی تا حرفه ای می تواند به راحتی با آن کار کند و ویژگی برتر دوربین های میکروسکوپی می باشد که فیلمبرداری با سرعت بالایی قابل انجام می باشد البته در نظر داشته باشید که این دوربین های مدار بسته میکروسکوپی دارای مانیتور ال سی دی تمام لمسی می باشد که شما می توانید توسط آن کنترل نمایش و اندازه گیری را انجام دهید و همچنین می توانید با سرعت بالایی تصاویر را چاپ نمایید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید دوربین های مداربسته میکروسکوپی می تواند تصاویر سه بعدی نیز تولید کند و همچنین به لپ تاپ یا کامپیوتر های شخصی قابلیت دسترسی داشته باشد امکان زوم در این دوربین های مدار بسته ۲۰ برابر می باشد و حتی شما میتوانید این امکان را ارتقا دهید.

قیمت دوربین مداربسته میکروسکوپی

این دوربین ها در قیمت های متفاوتی وجود دارد تفاوت قیمت به خاطره وضوح تصویر و مقاوم بودن و ویژگی های دیگر دوربین های مداربسته میکروسکوپی می باشند.

دوربین سوزنی کوچک یا مینیاتوری

همان طور که از نامش پیداست از سایز ریزی برخوردار هستند البته شما می توانید این دوربین ها را در قیمت های مناسب ترین در بازار تهیه نمایید شما می توانید توسط لنز سوزنی بر روی این دوربین ها قرار دارند تصاویر را با کیفیت بالایی البته از فاصله نزدیک مشاهده کنید و همچنین توسط فیش های بی ان سی تصاویر ضبط شده بر روی دوربین های سوزنی از طریق تلویزیون و ال سی دی مشاهده کنید.

همانطور که می دانید از دوربین های مداربسته میکروسکوپی در مواردی استفاده می کنند که لازم است به صورت غیر محسوس تصاویر ثبت و ضبط شود البته امکان دارد خود بدنه دوربین میکروسکوپ نباشد اما لنز این دوربین ها به اندازه کوچک می باشد که شما می توانید جسمی به راحتی مخفی نمایید که می‌توانند از این دوربین در جهت کارهای جاسوسی و غیره استفاده کند چرا که باید قوانین کشور از این دوربین ها استفاده کنند.

خرید بهترین دوربین مدار بسته میکروسکوپی

شما می‌توانید به راحتی در این فروشگاه اینترنتی بهترین برند و معتبر ترین برندهای دوربین های مدار بسته را به همراه تجهیزات امنیتی دیگر با بهترین کیفیت و به صورت آنلاین و همچنین به صورت حضوری خرید نمایید در نظر داشته باشید که یکی از ویژگی‌های برتر فروشگاه ما نسبت به رقبا کیفیت بالای تجهیزات امنیتی و دوربین های مدار بسته می باشد با بهترین قیمت ها و ارسال برای مشتریان عزیز در کمترین زمان ممکن خواهد بود اگر در انتخاب دوربین های مداربسته به مشکل خوردید و نیاز به مشاوره داشتید حتما با ما تماس گرفته تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

امیدوارم این مطالب به شما کمک کند تا بتوانید بهترین برند دوربین های مدار بسته را انتخاب کنید و به راحتی نصب و استفاده نمایید جهت خرید انواع دوربین های مداربسته می توانید به فروشگاه مراجعه کرده و جهت خرید انواع دوربین های مداربسته میکروسکوپی و ورزشی و غیره اقدام نمایید. تمامی محصولات فروشگاه با ضمانت بوده و همچنین خدمات پس از فروش دارد.

برای خرید دوربین مدار بسته داهوا میتوانید با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.