پرش لینک ها

مکان مناسب برای دوربین مدار بسته

اگر دوربین مدار بسته دارید ولی نمی دانید مکان مناسب برای نصب آن کجاست با ما همراه شوید. مکان قرارگیری دوربین مدار بسته به شدت اهمیت دارد. اساسا قرار گیری دوربین مدار بسته امنیتی در محل مناسب باعث می شود به بهترین شکل و به دور از هر نوع تشویش ذهنی از راه دور اموال خود را کنترل کنید. بسیاری از اشتباهات متداول یافتن مکان مناسب برای دوربین های مدار بسته امنیتی در خانه وجود دارد که حتی الامکان بایستی از آنها اجتناب کنید:

  1. فراموش کردن امنیت خود این نوع دوربین ها

یکی از بزرگترین اشتباهات افراد در این مورد این است که کاملا فراموش می کنند از این دستگاه به درستی محافظت کنند. دوربین های داخلی از لحاظ ایمنی در شرایط بهتری از دوربین های بیرونی قرار دارند و احتمال سرقت آنها به مراتب کمتر است.

  1. فکر می کنید دوربین ها توانایی های چند بعدی دارند.

این تفکر اشتباه است شما نیاز به تصمیم گیری و یافتن مکانی مناسب دارید تا در بهترین حالت، نتایج خوبی به دست آورید. افراد اغلب فراموش می کنند که دوربین ها نمی توانند صورت افراد را گلچین کنند. برای اینکه دوربین شما بهترین بازدهی را داشته باشد بهتر است نمودار قرار گیری آن را طراحی کنید.

  1. قرار دادن دوربین در مکانی مرتفع

اگر فکر می کنید هر چقدر دوربین مدار بسته را بالاتر نصب کنید بهتر است سخت در اشتباهید. تست های مناسب باید در عرض محدوده نظارتی دوربین مدار بسته باشد و ویدئو گرفته شده باید حتما بازبینی شود تا در جای نادرست قرار نگرفته باشد.

  1. موقعیت یابی دوربین در مکانی که امکان ردیابی متحرک در آن اصلا وجود ندارد.

هنگام نصب دوربین امنیتی باید تضمین کنید منطقه نظارتی مشخص است و اشیاء داخل یا خارج از محوطه روی ردیابی تصویر تاثیر ندارند. موارد گفته شده تنها چند مورد از اشتباهات متداول در نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته است. در مقالات بعدی به تفصیل موارد بیشتر می پردازیم.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا تماس بگیرید.