پرش لینک ها

نانو استیشن چیست؟

در اینجا به بررسی نانو استیشن یکی از انواع فرستنده دیجیتال رادیویی می پردازیم. یکی از انواع فرستنده دیجیتال رادیویی با برد پایین نانو استیشن ها می باشند که برای شبکه های رایانه ای در فاصله های کم استفاده می کند.

جهت خرید دوربین مداربسته داهوا با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در تماس باشید.

نانو استیشن ها چگونه کار می کنند؟

دستگاه های نانو استیشن ها معمولاً از لحاظ قیمت بسیار ارزان بوده و ساده نیز می باشند و به این خاطر از محبوبیت بالایی برخوردارند که معمولاً اطلاعات را ارسال یا دریافت می کنند دستگاه نانو استیشن از طریق شبکه اطلاعات را دریافت کرده و آن اطلاعات را معمولا به امواج رادیویی دیجیتالی تبدیل می کند و در طرف دیگر نانو استیشن معمولاً این امواج را دریافت می‌کند و به اطلاعات مورد نیاز شبکه شما تبدیل می کند و برای شما ارسال می کنند.

آیا نانو استیشن ها با ثبات هستند؟

همان طور که می دانید نانو استیشن ها از ثبات بالایی برخوردار هستند که اگر شما آن تنها را به درستی نصب کنید می‌توانید اطلاعات را در پهنای باند مجاز به نانو استیشن منتقل کنید در این صورت شما یک شبکه باثبات بی سیم برای خود خواهید داشت.

نکات نصب

در زمان نصب دستگاه های نانو استیشن ها توجه داشته باشید که نباید هیچ گونه جسم خارجی در بین فرستنده و گیرنده قرار گیرد و فرستنده باید بدون هیچ گونه مانعی بتواند گیرنده را ببیند ولی اگر در بین فرستنده و گیرنده جسمی قرار گیرد دیگر امکان ارسال اطلاعات برای شما مقدور نمی باشد و شما شبکه بی ثباتی را خواهید داشت.
توجه داشته باشید که شما باید حداقل ۲ تا نانو استیشن داشته باشید که یکی به عنوان فرستنده و دیگری به عنوان گیرنده عمل کند
نکته دیگری که باید در هنگام رفت به نام استیشن ها در نظر داشته باشید پهنای باند می باشد که درصد پهنای باند شما نباید از مقدار مجاز بیشتر شود شما شبکه ۲۲ تیر خواهید داشت سعی کنید پهنای باند مورد استفاده خود را تا ۷۰ درصد از مقدار مجاز نانو استیشن ها قرار دهید اگر می خواهید نانو استیشن ساده و پرکاربردی را استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم از سری نانو استیشن MS استفاده کنید.

استفاده از این دستگاه در سیستم مداربسته

توجه داشته باشید که شما می توانید از دستگاه نانو استیشن در دوربین های مداربسته نیز استفاده کنید که این بسیار راحت و ساده می باشد شما برای این کار باید دوربین مداربسته را به صورت مستقیم به آنتن نانو استیشن وصل کنید و آن را در حالت فرستنده قرار دهید در نظر داشته باشید که باید آی پی دوربین مداربسته و نانو استیشن را به درستی تنظیم کنید و آن را به شبکه وصل کنید.

استفاده از نانو استیشن در دوربین های مداربسته آنالوگ

در دوربین های مدار بسته انالوگ معمولا از این مدل استفاده می کنند تا اطلاعاتی که توسط دوربین های مدار بسته ثبت و ذخیره شده اند را به راحتی توسط اتصال نانو استیشن به دوربین های مدار بسته به صورت شبکه در اورید.

مطالبی که در فوق ذکر شد درباره نانو استیشن ها و اتصال آن به دوربین های مدار بسته می باشد شما می توانید از دوربین های مداربسته مختلفی برای امنیت و حفاظت از محیط مورد نظر خود بهره مند شوید اما باید با توجه به محیطی که قرار است دوربین های مدار بسته در حال نصب شود بتوانید نوع و مدل مناسبی از دوربین مداربسته انتخاب و خریداری نمایید همچنین اگر نیاز به دستگاه نانو استیشن باشد نیز باید با توجه به مدل دوربین مداربسته خود انتخاب کنید اگر در انتخاب دوربین های مداربسته و دستگاه نانو استیشن به مشکلی برخوردید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه نظارت گستر ایمن تماس بگیرید و از کمک و راهنمایی آنها بهره مند شوید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید..

یکی از نکات مهم فروشگاه نظارت گستر ایمن گارانتی معتبر محصولات و خدمات پس از فروش تمامی محصولات می باشد که به راحتی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده ایم پس با اطمینان خاطر از محصولات شرکت نظارت گستر ایمن می توانید هر نوع دوربین مدار بسته و لوازم جانبی که مورد نیاز شما است را تهیه و استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که شما در هر نقطه ای از ایران که هستید می توانید جهت خرید انواع دوربین های مدار بسته اقدام نمائید چرا که ما برای رفاه حال مشتریان نیز ارسال به سراسر کشور داریم.