پرش لینک ها

نرم افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته

5/5 - (10 امتیاز)

در این مقاله به بررسی تخصصی نرم افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته میپردازیم. چنانچه قصد خرید محصولات برند  داهوا را دارید میتوانید با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید نرم افزار های وجود دارند که کاربران می توانند برای مدیریت دوربین مدار بسته از آنها استفاده کنند شما می توانید توسط گوشی یا کامپیوتر فیلم هایی که توسط دوربین مداربسته ضبط شده اند را به کمک این نرم افزار ها مشاهده کنید در ادامه چند نرم افزار برتر برای مدیریت دوربین های مدار بسته را برای شما ذکر می کنیم. این نرم افزار هایی که برای شما ذکر می کنیم با تمامی برندهای دوربین های مداربسته مطرح و همچنین دوربین گوشی‌های هوشمند و غیره سازگار می باشند.

نرم افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته  C-MOR

یکی از برنامه های چند منظوره که برای مدیریت دوربین مدار بسته وجود دارد این نرم افزار می باشد که دارای قابلیت استفاده در سیستم عامل ویندوز مک و غیره می باشد توجه داشته باشید که یکی از از ویژگی های برتر این نرم افزار خود نصب بودن آن می باشد و نیازی نیست فضای سیستم برای نصب این نرم افزار اشغال شود نرم افزار C-MOR به شما اجازه می دهد تا بتوانید از طریق شبکه و همچنین از طریق اینترنت به دوربین های مدار بسته خود وارد شوید و به صورت زنده تصاویر را از دوربین های مداربسته مشاهده کنید توسط این نرم افزار شما می توانید تنظیمات ضبط ویدئو و همچنین تنظیمات آی پی را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: نحوه انجام تنظیمات دستگاه رستر با روش Wizard چگونه است؟

نرم افزار مدیریت تصویر دوربین مداربسته Azimuth

یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که برای مدیریت دوربین مداربسته استفاده می شود و بر روی تمامی سیستم عامل ها نیز قابل اجرا می باشد اپلیکیشن Azimuth می باشد البته این اپلیکیشن از رابط کاربری قوی برخوردار نمی باشد ولی یکی از نرم افزار های برتر برای ضبط ویدئو در دوربین های مداربسته به کار می رود در نظر داشته باشید که این نرم افزار برای دوربین های مداربسته آی پی و آنالوگ قابل استفاده می باشد و سازگار می باشد پشتیبانی مناسب و کنترل ذخیره سازی ها و همچنین سیستم ضبط ویدیویی پیچیده از مزایای این اپلیکیشن می باشد.

همچنین سیستم تشخیص هویت بسیار دقیق سازگار با اتاق کنترل و کاهش امکان وقوع اشتباه و همچنین پشتیبانی از دوربین های مداربسته آنالوگ و آی پی و غیره از مزایای برترین اپلیکیشن ها برای مدیریت دوربین های مدار بسته می باشد.

نرم افزار SmartViewer

این نرم افزار توسط شرکت سامسونگ برای مدیریت دوربین های مدار بسته و همچنین دستگاه های ضبط تصویر دی وی آر ها و غیره طراحی و به بازار عرضه شد در نظر داشته باشید که شما توسط این اپلیکیشن تنها می توانید دستگاه های ضبط تصاویر dvr های شرکت سامسونگ را کنترل نمایید و برای دیگر برندها مورد استفاده نمی باشد شما می توانید توسط این نرم افزار دی وی آر سامسونگ را از راه دور توسط شبکه کامپیوتری کنترل و هدایت نمایید.

نرم افزار ZoneMinder

یکی از نرم افزارهای مدیریت دوربین های مداربسته اوپن سورس و رایگان نرم افزار زون مایندر می باشد. و رنج وسیعی از کاربران دوربین های مداربسته در سطح مسکونی و تجاری به راحتی می‌توانند پوشش دهد شما می توانید توسط این نرم افزار تمامی زوایا و بخش‌های مختلف خانه و محل کار را به راحتی تحت کنترل داشته و همچنین برنامه را نیز توسط این نرم افزار انجام دهید و نصب آسان و همچنین کنترل کامل اطلاعات و نسخه موبایل برای استفاده از راه دور و غیر از برترین مزیت های نرم افزار زون مایندر می‌باشد.

نرم افزار CAM Wizard

یکی از برنامه ها و نرم افزار هایی که برای دوربین های مداربسته آی پی و usb مناسب می باشد نرم افزار کم ویزارد می باشد. که شما می توانید توسط این برنامه مدیریتی قابلیت هایی مانند قابلیت تشخیص حرکت و همچنین زمان‌بندی و آپلود ویدئو و همچنین امکان ذخیره سازی فایل ها بر روی هارد داشته باشید یکی از بهترین و جامع ترین نرم افزارهایی که قابلیت های بیشتری را به صورت همزمان با هم دارد نرم افزار کم ویزارد می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

نرم افزار هایی مانند :

Genius Vision NVR CmE

Freedom VMS

iSpy

Blue Iris

نیز برای مدیریت دوربین های مدار بسته قابل استفاده می باشد شما می توانید با توجه به دوربین مداربسته خود نرم افزار مناسبی را با توجه به برند دوربین انتخاب و جهت مدیریت دوربین مداربسته از آن استفاده نمایید.