پرش لینک ها

آیا دوربین مداربسته بدون برق کار میکند؟

4.5/5 - (62 امتیاز)

یک از سوالات مردم درباره دوربین مداربسته آیا دوربین مداربسته بدون برق کار میکند؟

دوربین مداربسته بدون برق کار میکند یا خیر؟

آیا دوربین مداربسته بدون برق کار میکند؟ چگونه این امکان وجود دارد برخی از کاربران دغدغه نحوه کار دوربین مدار بسته در صورت قطعی برق را دارند اگر شما نیز دغدغه قطعی برق را دارید پیشنهاد می کنیم از دوربین های مدار بسته بی سیم یا دوربین های خورشیدی استفاده کنید با استفاده از این دوربین های مدار بسته شما دیگر دغدغه قطعی برق را نخواهید داشت.

آیا دوربین مداربسته بدون برق کار می کند؟

جواب این سوال کاملا نسبی می‌باشد و به نوع دوربین مدار بسته ای که شما استفاده می کنید بستگی دارد در ادامه برای شما انواع دوربین های مداربسته ای که بدون برق کار می کنند را ذکر می کنیم.

دوربین مداربسته بیسیم

برخی از دوربین های مداربسته که در بازار وجود دارند توسط باطری کار می کنند که در برخی از مواقع بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشند منظور از دوربین های بیسیم یعنی نحوه انتقال اطلاعات از دوربین به دستگاه ضبط کننده تصاویر می باشد در نظر داشته باشید که این دوربین های بیسیم بدون برق کار می کنند و تا زمانی که خالی نشده باشد می تواند تصاویر را برای شما ثبت و ذخیره نمایند دوربین های بیسیم به دو دسته دوربین های آنالوگ و دوربین های تحت شبکه تقسیم می شود پس اگر دوربین مداربسته شما از نوع بیسیم می باشد در صورت قطعی برق می‌تواند بدون برق نیست تصاویر را ثبت کند.

دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ

یکی از انواع دوربین های مدار بسته ای که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و همچنین کارایی اسان و راحتی دارند دوربین های مدار بسته بیسیم انالوگ می باشند اما این نوع دوربین ها از معایب بسیار بالایی نیز برخوردارند مانند داشتن حساسیت سیگنال به شرایط جوی مر طوب و …

دوربین مداربسته بیسیم آی پی یا تحت شبکه

این دوربین ها با استفاده از تکنولوژی وای فای می توانند اطلاعاتی که در دوربین ثبت شده است را ارسال نمایند یکی از مزایای دوربین های مداربسته بی سیم آی پی این است که حجم زیادی از اطلاعاتی که در دوربین ذخیره شده است با سرعت بالایی میتوانید انتقال دهید و همچنین نسبت به نویز و شرایط محیطی نیز حساس نمی باشد.

توجه داشته باشید که دوربین های بیسیم وای فای دار محبوبیت بالایی در بین مصرف‌کنندگان برخوردار می‌باشد چرا که از دستگاه ان وی آر استفاده می کند و میتواند کارت اس دی که در درون دوربین وجود دارد اطلاعات را ثبت و شما تصاویر را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنید.

دوربین مدار بسته خورشیدی

یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته که بدون برق کار می کند دوربین مداربسته خورشیدی می باشد که توسط پنل خورشیدی می تواند نور خورشید را جذب کرده و به انرژی الکتریسیته تبدیل کند الکتریسیته تولید شده برای شارژ کردن باتری دوربین های مداربسته استفاده می کنند معمولاً در اندازه ها و شکل های مختلفی طراحی و به بازار عرضه می شود شما می توانید در محیط هایی که برق وجود ندارد و همچنین کابل کشی برق بسیار دشوار باشد از این دوربین های مدار بسته استفاده کنید و به راحتی برای نظارت و امنیت عمومی در دوربین های مداربسته خورشیدی استفاده کنید شما در هنگامی که می خواهید دوربین مداربسته پنل‌خورشیدی خرید کنید حتما به آی پی دوربین دقت کنید تا در برابر گرد و غبار و آب از مقاومت مطلوبی برخوردار باشد.
این دوربین های مداربسته خورشیدی می توانند در شب از باتری که توسط پنل خورشیدی شارژ شده است در طی روز تصاویر را با استفاده از مادون قرمز ثبت و ذخیره کند.

شما می توانید برای انتقال تصاویر ثبت شده توسط دوربین های مداربسته از وای فای استفاده کنید و تصاویر را به راحتی بر روی تلفن همراه کامپیوتر خود مشاهده نمایید البته در نظر داشته باشید این دوربین‌ها در صورتی بدون برق کار می کنند که به پنل خورشیدی مجهز باشند.

دستگاه یو پی اس

این دستگاه معمولاً به عنوان تغذیه پشتیبان در دوربین های مداربسته عمل می‌کند و در زمانی که برق شما قطع شود می تواند تصاویر را ثبت کند بنابراین اگر دوربین مداربسته شما مجهز به دستگاه یو پی اس باشد می‌تواند در صورت قطعی برق تصاویر را به‌خوبی ثبت و ذخیره نمایید.

برای خرید دوربین مدار بسته داهوا و یا سایر برندهای دوربین مدار بسته با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x