پرش لینک ها

داهوای PTZ دوگانه جدید با قابلیت ردیابی و نظارت همزمان

شرکت DAHUA TECHNOLOGY  دوربین PTZ  دو گانه ای با قابلیت مشاهده یک صحنه کامل درحین نظارت بر یک شخص یا وسیله نقلیه خاص، و با قابلیت ایجاد  امکان نمای وسیع (پانوراما) هنگام بزرگنمایی و ردیابی صحنه ها  یا هدف خاص توسط دوربین دوم ، تولید میکند. Rosatom Tech چیز خوبی در مورد آن ارائه داده است.

نسل بعدی PTZ به حالت کلی ترکیب دو PTZ ، چند دوربین پانوراما و PTZ با دو راهکارمجزا می باشد که همگی در یک  دستگاه با کیفیت بالا ، نصب راحت و اجزا و قطعات کالیبره شده ادغام شده اند. با نیاز به واحدهای کمتری برای تحت پوشش قرار دادن یک سایت ، این طیف وسیعی از PTZ های نسل بعدی همچنین می توانند در نصب دوربین های اضافی و هزینه کابل کشی مربوطه صرفه جویی کنند.

سری اول Hunter می باشد که دارای یک سیستم PTZ دوگانه است و کاربر را قادر می سازد تا یک صحنه معمولی دوربین PTZ را نظارت کند ، در حالی که همزمان یک شخص یا وسیله نقلیه مورد نظر را از نزدیک ردیابی می کند.این دوربین دارای ردیابی هوشمند همراه با بررسی همزمان و نظارت دقیق ، هوش مصنوعی مبتنی بر یادگیری عمیق است که برای ایجاد یک زنگ هشدار کاذب کمتر از ، میزان ضبط 98٪ و بیش از 27 ویژگی پشتیبانی شده طراحی شده است. نصب Hunter توسط یک نفر سریع و آسان است و دارای کالیبراسیون خودکار با یک کلیک است. هنگامی که هدف در دوربین نمای کلی به حرکت درمی آید ، دوربین جزئیات آن را به طور خودکار ردیابی می کند.  الگوریتم مبتنی بر یادگیری عمیق ، فراداده ای تولید می کند که ویژگی های صورت ، بدن یا وسیله نقلیه را ضبط و استخراج می کند ، بنابراین کاربر می تواند به سرعت و با دقت یک هدف را در انبوهی از فیلم های ضبط شده بیابد.

سری  Hubble داهوا ، دومین راهکار جدید ، از یک سری دوربین ثابت یکپارچه برای ارائه نمای پانوراما 270 درجه یا 360 درجه استفاده می کند ، در حالی که دوربین دام یکپارچه آن می تواند در قسمت های خاصی از صحنه بزرگنمایی کند. با وضوح فوق العاده HD تا 24 مگاپیکسل، هابل همچنین  تعداد افراد و تشخیص تراکم را پوشش میدهد، همچنین شمارش وسایل نقلیه و نظارت بر تراکم ، به اضافه نقشه برداری واقعیت افزوده(AR). برنامه های معمول برای اتصالات اصلی جاده ها ، مناطق بزرگ شهری، فرودگاه ها یا سایر نقاط مهم هستند.

توماس تیان، مدیر محصولات بریتانیا و ایرلند داهوا، می گوید: “با دوربین های PTZ نسل بعدی داهوا ، شما به معنای واقعی کلمه می توانید همزمان در دو مکان حضور داشته باشید یا حداقل آنها را ببینید”.

“فناوری دو یا چند دوربین به شما امکان می دهد تا هدف را از نزدیک ردیابی کنید در حالی که به طور همزمان نمای کلی تصویر بزرگ را کنترل می کنید. این نهایت آگاهی از موقعیت را فراهم می کند. همراه با ویژگی های قدرتمند ارائه شده توسط هوش مصنوعی مبتنی بر یادگیری عمیق و سایر ویژگی های هوشمند ، دوربین ها واقعاً نمایانگر یک گام تغییر در نظارت و ردیابی خودکار در سطح وسیع هستند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x