پرش لینک ها

دوربین هایک ویژن

3.6/5 - (28 امتیاز)

هایک ویژن به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ی انواع دوربین مدار بسته در جهان فعالیت رسمی خود را از سال 2001 در کشور چین آغاز نمود و اکنون پس از گذاشت بیش از دو دهه به یکی از ابر قدرتمندان جهانی در صنعت سیستم های نظارتی هوشمند تبدیل شده است. در این مقاله از سری مقالات آموزشی گروه نظارت گستر ایمن، برآنیم تا شما را با این برند مطرح جهانی آشنا کنیم.

آشنایی با برند هایک ویژن

هایک ویژن یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده انواع دوربین مدار بسته و محصولات امنیتی و نظارتی در سطح مارکتینگ جهانی است. این شرکت چینی با تولید انواع مختلفی از سیستم های نظارتی هوشمند موفق به مرتفع نمودن عمده نیازهای کاربرانش شده است. هایک ویژن با توجه به نیاز مخاطبین خود اقدام به تولید انواع دوربین های ip، بالت، دوربین دام، اسپید دام، دوربین پلاک خوان و… کرده است. از عمده دلایل محبوبیت برند هایک ویژن در میان طرفداران رعایت اصل مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش  عالی در سرتاسر دنیا، است و با تکیه بر این دو اصل اساسی، توانسته است پروژه‌های بزرگ و مهمی مانند استادیوم المپیک پکن، نمایشگاه شانگهای، انجمن امنیت فیلادلفیا در ایالات متحد آمریکا، شهر امن سئول کره جنوبی، استادیوم جام جهانی برزیل، رستوران های مک دونالد مالزی و فرودگاه لیناته ایتالیا و… انجام دهد.

بیشتر بخوانید: مقایسه دو برند پرطرفدار داهوا و هایک ویژن با یکدیگر

تاریخچه هایک ویژن

هایک ویژن در سال 2001 در کشور چین تاسیس شد و اکنون شامل بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 14 شعبه خارجی در سراسر جهان است. این شرکت در سال 2015 یعنی تنها پس از گذشت 14 سال از شروع فعالیتش، موفق شد 16 درصد از سهم فروش کل تولیدات نظارتی و دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص دهد. همچنین از سال 2016 تا کنون رتبه یک در میان 50 شرکت بزرگ تولید کننده محصولات نظارتی، به خود اختصاص داده است. در سال 2017 ، درآمد این شرکت بیش از ۴۶۲۴۱ میلیون دلار تخمین زده شد. هایک ویژن بیش از 13000 نیروی فعال در بخش های مختلف دارد که در این میان 14 هزار نفر تنها در بخش تحقیق و توسعه درحال فعالیت هستند.

مزایای دوربین هایکویژن

  1. نصب آسان
  2. نرم افزارهای متنوع و با رابط کاربری ساده
  3. تنوع بالا
  4. وضوح و کیفیت عالی تصویری
  5. امنیت بالا و قابل اطمینان بودن
  6. دید در شب عالی
  7. امکان شمارش افراد مخصوص فروشگاه ها
  8. تنظیم نور محیط
  9. تعین دمای محیط
  10. ردیابی حرکت افراد
  11. تشخیص هدف از پیش تعیین شده
  12. تنوع در نوع و کارایی
  13. مشخص بودن رنج قیمت
  14. ارسال پیغام هشدار توسط دوربین  برای مالک
  15. و…

انواع محصولات شرکت هایکویژن

در ادامه لیستی از محبوب ترین محصولات این برند را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

1- دوربین دام

دوربین های دام که یکی از پرفروش ترین اشکال ظاهری دوربین مدار بسته هستند گنبدی شکل بوده و برای استفاده در محیط های داخلی و مسقف بسیار مناسب هستند. طراحی دوربین دام هایک ویژن احساس راحتی بیشتری را به افراد می دهد چراکه دقیقا متوجه نمی شوند که لنز دوربین کدام قسمت را تحت پوشش قرار داده است.

2- دوربین بولت

دوربین های بولت نام خود را از شکل ظاهری آنان که شبیه به گلوله است وام گرفته اند(بالت در لغت نامه انگلیسی به معنای گلوله است) . دوربین بالت هایک ویژن ظاهری بزرگ و استوانه ای شکل داشته و از آنجایی که به وسیله ی یک پایه به دیوار متصل می‌شوند بیشتر مناسب استفاده در فضا های بیرونی که مسقف نیستند می باشند. این دوربین ها به دلیل ظاهر بزرگشان به سادگی قابل تشخیص بوده و از این رو در بسیاری از مواقع موجب بازدارندگی از وقوع جرایم می شوند. این دوربین ها در مقابل گرد و غبار و قطرات آب مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

3- دوربین هایک ویژن توربو اچ دی (HD)

دوربین هایک ویژن برای انتقال دادن سیگنال های تا دستگاه ضبط کننده معمولا از سیگنال‌های آنالوگ اچ دی استفاده خواهند کرد که سیستم مداربسته آنالوگ از اولین سیستم های مداربسته در جهان می باشد البته این سیستم ها با پیشرفت تکنولوژی ارتقاء پیدا کرده است یکی از دستگاه هایی که توانسته است به خوبی در بازار تجهیزات حفاظتی و امنینی بدرخشد دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن می باشد.
برای کسانی که دنبال یک سیستم حفاظتی با قیمت مناسب و همچنین بسیار موثر هستند بهترین گزینه دوربین های مداربسته هایک ویژن می باشد با توجه به ارتقای سیستم‌های شرکت هایک ویژن در چند سال اخیر با توجه به استفاده از تکنولوژیHDTVI مشتریان و مصرف کنندگان می توانند تمامی محصولات را با ۲ سال گارانتی تهیه و استفاده نمایند.

4- دوربین هایک ویژن تحت شبکه

این محصول  که تحت شبکه می باشد که برای انتقال تصویر و ارتباط بین تجهیزات مداربسته معمولا از پرتکل‌های خود شبکه استفاده می کند که این محصول جدید شرکت هایک ویژن می باشد اما با توجه به پتانسیل بسیار بالای سیستم های تحت شبکه توانست به صورت در بین مشتریان و مصرف کنندگان راه پیدا کند و گسترش پیدا کند در حال حاضر دوربین های آی پی که معمولا با سیم کشی می باشد که توانسته است بازار سیستم های نظارت تصویری را از آن خود کند و در اکثر استان های ایران نیز نمایندگی  وجود دارد شما می توانید جهت محصولات هایک ویژن با گارانتی معتبر از نمایندگی ها اقدام به خرید نمایید
شرکت هایک ویژن تنها شرکتی می‌باشد که معمولا هر ساله با توجه به تکنولوژی های جدید و کارآمدی ها پروژه جدیدی را در قالب سیستم های تحت شبکه معرفی می کند.

5- دوربین اسپید دام

دوربین اسپید دام یا دوربین PTZ هایک ویژن، که به دوربین های گردان نیز معروف هستند  قابلیت گردش در جهات 360 در جه افقی و 90 درجه عمودی را دارد. به این نوع دوربین دوربین FAST DOME نیز می‌گویند.

6- دستگاه ضبط NVR

NVR و DVR هایک ویژن از جمله بهترین دستگاه‌های ضبط ویدئویی موجود در مارکتینگ سیستم های نظارتی هستند که قابلیت نصب و اتصال به انواع دوربین‌های مداربسته را دارند. NVR های هایکویژن مناسب ضبط ویدئویی فیلم انواع دوریبن‌های تحت شبکه است. مدل‌های مختلفی از دستگاه ان وی ار در بازار موجود است که تعداد دوربین های آی پی که می توان به آن نصب نمود، متفاوت است.

7- دستگاه ضبط DVR

دستگاه های ضبط ویدئویی DVR هایک ویژن علاوه بر دوربین های HD، می توانند به دوربین های آی پی نیز وصل شوند و با توجه به مدل شان میتوان تصویر دوربین‌های حداکثر 8 مگاپیکسل را بر روی آن‌ها ذخیره کرد. البته توجه داشته باشید که با توجه به کیفیت و تعداد دوربین مداربسته هایک ویژن که انتخاب می‌کنید، دی وی آر هایکویژن مناسب آن را انتخاب و تهیه نمایید.

برای خرید دوربین مدار بسته داهوا با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.