پرش لینک ها

تکنولوژی 4K در دوربین های HDCVI داهوا

HDCVI نوآوری پیشرو در صنعت است که صنعت آنالوگ را به سمت عصر 4K با HDCVI 4.0  و  4K HD-over-coax پیش می برد. سرمایه گذاری مداوم بر روی R&D باعث تقویت HDCVI و متمایز شدن آن بر مابقی تکنولوژی ها شده و بیشترین پیشرفت را در صنعت HD-over-coax به دست آورده است.

جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته داهوا کلیک کنید.

دوربین های 4k HDCVI تصویری با رزولیشن بالا (3840(H) * 2160(V)) ارائه می دهند که معادل نمایش تصویر 4 عدد از دوربین های 1080P می باشد. این دوربین ها قادرند دید وسیع وعریض تر، تصویری sharp تر و با قابلیت نمایش جزئیات بیشتر را نمایش دهند. دوربین 4k HDCVI از نوع Starlight در روشنایی کمتر از 0.001 lux / F1.2 و حتی در تاریکی مطلق هم تصویری واضح و با کارایی و نمایش عالی را ارائه می دهد. طراحی هوشمند دوربین های Fisheye از نوع 4K HDCVI ، به کارگیری از سنسورهای پیکسل  را تا 95 درصد افزایش می دهد. این دوربین مداربسته ها همچنین قادر به تشخیص چهره افراد از فاصله 10 متری می باشند. XVR8816S و نرم افزار موبایل آن، بالای 10 ویژگی را عرضه می کند تا از انحراف تصویر جلوگیری کند و متناسب پروژه های مختلف گردد.

بیشتر بخوانید: اکستندر HDMI چیست؟

دوربین های چند سنسوره HDCVI قادرند که تصویر 180 درجه با دید یکپارچه را نمایش دهند. این دوربین ها     pan-tilt-zoom، a.k.a و E-PTZ را نیز پشتیبانی می کنند که فواید زیادی را مانند شناسایی حرکت در مناطق بحرانی و حساس را ارائه می دهند. دستگاه های DVR سری های HCVR7000-4K فشرده سازی H.264+ را پشتیبانی می کنند که این فشرده سازی باعث نگه داشتن 70 درصد از فضای هارد دیسک می شود. در حالی که خروجی HDMI را به صورت 4K و دوربین ها را به صورت 15 فریم نمایش می دهند. این سری از دستگاه ها همچنین از IVS و عملکردهای هوشمند، هم برای دوربین های آنالوگ و هم برای دوربین های IP پشتیبانی می کنند.

4K HDCVI می تواند در دوربین ها و یا آپگریدهای جدید مورد استفاده قرار بگیرد تا زیرساخت آنالوگ موجود را از طریق تغییرات ساده بر روی دوربین ها و نصب دستگاه های DVR HDCVI به روزرسانی کند و یک آپگرید یکپارچه را به دست آورد. HDCVI  4K این امکان را دارد که برای کابل کواکسیال تا فاصله 700 متر و برای کابل UTP تا فاصله 300 متر دیتا را انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: تکنولوژی POC HDCVI – تامین برق دوربین با کابل کواکسیال

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x