پرش لینک ها

حافظه دوربین و هرآنچه باید درمورد آن بدانید

4.5/5 - (20 امتیاز)
تعمیر دوربین مداربسته در مرکز تخصصی رستر سرویس در استان تهران. تعمیر برد، دوربین مداربسته سوخته، تعمیرات انواع دستگاه های DVR و NVR، تعمیر دوربین مدار بسته از برندهای مطرحی همچون داهوا، هایک ویژن و… . لطفا جهت استعلام قیمت تعمیرات با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.

حافظه دوربین مدار بسته و هر آنچه باید از حافظه دوربین بدانید در مقاله می باشد. نصب و فروش دوربین مداربسته در سایت نگاکو. یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین فاکتورهای دوربین مدار بسته حافظه می باشد. در این مطلب انواع دوربین مدار بسته و همچنین کارت حافظه دوربین های مدار بسته را برای شما ذکر می کنیم.
دوربین به دو نوع آنالوگ و دیجیتال تولید و به بازار عرضه می شود که معمولاً دوربین های آنالوگ از تصاویر با کیفیت کمی برخوردار می باشند و همچنین نیاز به سیم کشی دارند در نظر داشته باشید که مزیت دوربین های آنالوگ کم هزینه و همچنین بسیار ساده بودن این دوربین ها می باشد اما دوربین های مداربسته دیجیتال معمولاً تصاویر با کیفیت بالا و با وضوح بیشتری را به شما ارائه می دهند و همچنین می توانند محدوده وسیعی را پوشش دهد در دوربین های مداربسته دیجیتالی معمولاً از فیبر نوری استفاده می‌کنند که دیگر شما نیازی به سیم کشی ندارید.

در انتخاب کارت حافظه دوربین مدار بسته فاکتورهای مهم می باشند

حافظه

یکی از فاکتور هایی که در انتخاب کارت حافظه دوربین بسیار مهم می باشد ظرفیت دوربین های مدار بسته می باشد شما باید بدانید که کدام ظرفیت برای دوربین مداربسته شما که استفاده می کنید مناسب می باشد و می تواند با فرمت آن عکس یا فیلم را ثبت و ذخیره کنند مثلاً اگر دوربین مدار بسته شما باید به صورت دائم تصاویر را ضبط کند باید از کارت حافظه ظرفیت بیشتری استفاده کنید اما اگر دوربین شما در زمان کمتری می‌کند می‌توانید کارت حافظه ظرفیت کمتر استفاده کنید البته در نظر داشته باشید که اگر می خواهید تصاویر و فیلم هایی که ضبط می شوند کیفیت بالایی داشته باشند شما نیاز به ظرفیت بیشتری دارید.

سرعت

در نظر داشته باشید که سرعت نیز در انتخاب کارت حافظه دوربین مدار بسته از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که سرعت خواندن و نوشتن تاثیر مهمی در ثبت تصلویر دارد خواندن یعنی بازیابی داده ها از کارت حافظه و همچنین سرعت نوشتن یعنی سرعت ذخیره شدن فایل ها بر روی کارت حافظه می باشد البته در نظر داشته باشید که سرعت نوشتن از اهمیت بالایی برخوردار است اگر شما می‌خواهید تصاویر و فیلم با سرعت بالایی ضبط و ذخیره شوند حتماً در هنگام خرید به سرعت نوشتن کارت حافظه دقت نمایید.

دوام

آخرین فاکتوری که در انتخاب کارت حافظه دوربین اهمیت زیاد دارد دوام آن می باشد داشته باشید که اگر شما قصد دارید دوربین مدار بسته در فضای باز قرار دهید باید نسبت به آب و حرارت مقاوم باشد همچنین اگر شما زمان زیادی از ضبط دائم استفاده کنید نیز باید کارت حافظه بادوامی را به کار ببرید چرا که امکان دارد تا به کارت حافظه شما آسیبی وارد شود.

سوالاتی که ممکن است در مورد حافظه دوربین مداربسته داشته باشید؟

علت ذخیره نکردن دوربین مدار بسته؟

در برخی مواقع ممکن است سوختگی آداپتور باعث شود تا دوربین شما تصویری را ذخیره نکند که شما در اینجا باید آداپتور را تعویض کنید با یکی دیگر از علت ذخیره نکردن دوربین مداربسته ممکن است مشکل از سیم کشی داخلی باشد که در اینجا شما باید حتماً از افراد ماهر و متخصص کمک بگیرید.

حذف حافظه دوربین مدار بسته

با توجه به مدل دوربین شما می توانید حافظه دوربین مدار بسته را حذف کنید ان وی آر و دی وی آر و همچنین اچ دی وی آر دستگاه هایی می باشند که معمولاً برای ذخیره‌سازی تصاویر در دوربین های مداربسته استفاده می کنند اما در نظر داشته باشید که زمانی که از این دستگاه ها برای ذخیره تصاویر استفاده می کنید نمی توانید بخشی از حافظه را پاک نمایید اما شما می‌توانید تمام حافظه دوربین را پاک کنید در نظر داشته باشید که اگر از دوربین های تحت شبکه استفاده کنید شما می توانید بخشی از تصاویر را پاک کنید.

بهترین کارت حافظه های micriSD برای دوربین های مداربسته

در نظر داشته باشید که امروزه تمامی دوربین های مداربسته تولید می شوند معمولاً کارت حافظه خوب میباشد که شما میتوانید با توجه به ویژگی‌های دوربین مورد استفاده قرص کارت حافظه مناسبی را انتخاب نمایید در ادامه چند تا از کارت حافظه های برتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

کارت حافظه های سامسونگ پرو
کارت حافظه های سامسونگ پلاس
Sandisk high Enduranc

Sandisk Extreme Plus

که شما می توانید با توجه به مدل دوربین مدار بسته خود کارت حافظه مناسبی را انتخاب نمائید.

برای خرید دوربین مدار بسته داهوا می توانید با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.