پرش لینک ها

هوش مصنوعی در هایک ویژن یا دیپ لرنینگ

در این مقاله به بررسی دقیق هوش مصنوعی در هایک ویژن یا دیپ لرنینگ می پردازیم. جهت خرید دوربین مدار بسته در سایت نگاکو میتوانید با همکاران ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی

در تولید و ساخت دوربین مداربسته هایک ویژن معمولا هوش مصنوعی به کار رفته است البته در نظر داشته باشید که شرکت‌هایک ویژن در تمامی محصولات تولیدی خود از هوش مصنوعی استفاده کرده است همان طور که می‌دانید محصولات نظارتی تصویری هایک ویژن از قابلیت‌های فراوانی برخوردار است که این باعث شده است تعداد محصولات تولیدی این شرکت روز به روز افزایش پیدا کند.

بهینه سازی مداوم اطلاعات یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در دوربین های مدار بسته می باشد همچنین دلپذیر شدن تجربه کاربران و قدرت پردازش اطلاعات با شدت زیادی صورت می‌پذیرد نیز از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در دوربین های مدار بسته می باشد.
یکی از مزایای مهم استفاده از هوش مصنوعی در دوربین های مدار بسته این است که مقیاس داده های ورودی تعیین می شود و به راحتی قابل ارزیابی می باشند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با ویژگی تشخیص حرکت PIR در دوربین های هایک ویژن

تشخیص چهره توسط دوربین مدار بسته هایک ویژن

دقت دوربین های مداربسته معمولاً ۹۵ درصد می باشد که به راحتی چهره تشخیص داده می شود این باعث شده است تا تجزیه و تحلیل چهره شارقان و مجرمان زمانی که جرمی انجام می‌شود به راحتی امکان پذیر باشد دوربین های مداربسته هایک ویژن با استفاده از هوش مصنوعی چهره فرد را شناسایی و اطلاعات را به کاربر انتقال می دهد.
یکی از مزایای این دوربین های مدار بسته این است که امنیت فضا بالا می رود همچنین شما سریعتر به اطلاعات ذخیره شده دسترسی پیدا می کنید جستجوی آسان و پیدا کردن سوزن مورد نظر نیز یکی دیگر از مزایای دوربین مداربسته هایک ویژن می باشد.

چنانچه نیازمند تعمیر دوربین مداربسته خود هستید میتوانید با همکاران ما در بخش تعمیرات با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.

تجزیه و تحلیل توسط سیستم های نظارتی

معمولاً نرم‌افزار های جهت تشخیص چهره و تجزیه و تحلیل تصاویر و .. می تواند این موارد را بررسی کند توجه داشته باشید که دوربین های مدار بسته از این قابلیت برخوردار هستند و می‌توانند به راحتی چهره انسان را تشخیص دهند ظاهر و حالت فرد نیز به راحتی ضبط می‌شود که مانند یک داور عمل کرده و تمامی شرایط را بررسی می کند و بلافاصله می تواند اطلاعاتفرد را ارسال که کند که مجرم است یا نه ؟ شما می‌توانید با یک بازنگری ساده فرد را شناسایی کنید یکی دیگه از مزیت های برتر این سیستم ذخیره کردن چهره فرد می باشد یعنی شما می توانید به دوربین مداربسته دستور دهید که چهره فردی را ذخیره کند که بلافاصله دوربین مدار بسته با استفاده از هوش مصنوعی که دارد تمامی اطلاعاتی که برای آن مشخص شده است را برای شما نمایش می دهد.

تشخیص حرکت در سیستم های نظارتی

یکی دیگر از توانایی های برتر دوربین های مداربسته که توسط هوش مصنوعی ایجاد می شود تشخیص حرکت می باشد.
دوربین هایک ویژن به قدری پیشرفته می باشد که هشدار های کاذب را قطع کرده و شما می توانید تنها در صورتی که سارقان و مجرمان وارد محیط شوند هشدار دریافت کنید در دوربین مداربسته هایک ویژن هشدار را برای زمانی که گربه ای بی ارزشی از جلوی دوربین حرکت کند این دوربین مدار بسته هایک ویژن هشدار کاذب نمی‌دهد.

شمارش افراد توسط دوربین مداربسته هایک ویژن

یکی دیگر از مزایا و ویژگی‌های هوش مصنوعی در دوربین های مدار بسته هایک ویژن شمارش افراد در یک محیط می باشد مثلاً در داخل آسانسور یا کلاس یا ماهانه کار و غیره معمولاً دوربین های مدار بسته هایک ویژن می‌تواند افراد را شمارش کرده بدون هیچ گونه خطایی.
توجه داشته باشید که دوربین های مداربسته هایک ویژن معمولاً علاوه بر شمارش می توانند تشخیص ارتفاع تشخیص ابعاد و تشخیص بدن انسان را نیز آگاه شوند.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در زندگی مردم

یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در زندگی مردم شمارش افراد در شهر می باشد که با استفاده از آن می توان ساعت پر تردد را مشخص شود و تردد برای مردم راحت و ساده ترین می‌شود هم چنین می توان رفت و آمد افراد را مدیریت کرد و زمان‌های متفاوت برای گروه خاص از مردم در نظر گرفت.
یکی دیگر از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در زندگی مردم این است که تشخیص چهره سارقان و مجرمان به راحتی انجام می‌شود و با استفاده از اشتراک گذاری آن معمولا برای فروشگاه ها باعث می شود تا جلوی فرد سارق و مجرم گرفته شود.

چنانچه قصد خرید دوربین مدار بسته داهوا را دارید با شماره 41217-021 تماس بگیرید.