پرش لینک ها

روشن سازی مادون قرمز Inferared

4.5/5 - (20 امتیاز)

دوربین مدار بسته برای فاصله نزدیک در دید شب انواع مختلفی دارند که عبارتند از: لامپ های تابان فیلتردار: لامپ استاندارد با قدرت بالا که با فیلتر مادون قرمز پوشیده شده اند برای عبور ارتعاش مادون قرمز در فاصله نزدیک از لامپ و مسدود کردن جزء نوری قابل مشاهده است. این ابزار به خصوص نیازمند ویژگی های مناسب در انتقال گرما است چون نور شدید قابل مشاهده به طور داخلی جذب میشود و به عنوان گرما پراکنده می شود.

چنانچه نیاز به تعمیر دوربین مدار بسته خود دارید، با کارشناسان ما با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در تماس باشید.

روشن سازهای نوع LED: این روشن کننده از ردیفی از LEDهای ارتعاش شده استاندارد مادون قرمز استفاده می کنند. نوع لیزری: لیزری ها کارآمدترین نوع از روشن کننده مادون قرمز هستند. این ابزارها بر اساس دیود لیزری مادون قرمز کار می کنند که از انرژی نزدیک مادون قرمز مرتعش می شوند. در روشن سازی مادون قرمز برای مسافتهای نزدیک دوربین مدار بسته اساسا دامنه طول موج های ( مثلا بین 730nm، 830nm و 920nm ) یافت می شود. اگر روشن سازی مادون قرمز دارای طول موج مناسب باشند، دیگر نیازی به حفظ تنوعات موجود در روشنایی محیط و همچنین امکان مشاهده کننده ها برای حذف تنها بخش خاصی از مواد مورد علاقه به هنگام حذف سایه ها و افزایش تضاد تصاویری نیست.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

روشن سازی مادون قرمز جایگزین که برای فاصله نزدیک استفاده می شود نه تنها بهبود دهنده کیفیت ابزار های تشدید کننده تصویری است ( که هم قابل مشاهده و هم به عنوان واکنشی مادون قرمز برای فاصله نزدیک است) بلکه امکان استفاده از دوربین مداربسته با وضعیتی ثابت را که توانایی برای تبدیل تصاویر مادون قرمز برای فاصله نزدیک به صورت قابل مشاهده  دارد، فراهم می کند.

روشن سازی آی آر یا اینفرارد
فوایدمعیایب
قیمت پایین تر در مقایسه با تکنولوژی های دیگر دید در شبکاربران که از روشن سازی مادون قرمز استفاده می کنند، می توانند از سوی افراد دیگری که آن ها مجهز به ابزارهای دید مادون قرمز در فاصله نزدیک هستند، تشخیص داده شوند.
قابلیت حذف سایه و نشان دادن حروف، اعداد و اشیاء به طور واضح همچنین توانایی استقاده شدن درحوزه چهره شناسی
توانایی گرفتن تصاویر ویدئویی با سرعت بالا (مثل خواندن شماره پلاک ماشین در حال حرکت)
روشن سازی مادن قرمزمی توانند در مه، غبار و باران و همچنین برف و همچنین از پشت شیشه تصاویر را بگیرند
حذف تنوعات نور محیطی

  محصولات روشن سازی مادون قرمز: روشن کننده های  لیزری مادون قرمز برای نواحی وسیع روشن ساز لیزری قابل حمل

برچسب ها: مادون قرمز دوربین مداربسته، دوربین مداربسته مادون قرمز، دوربین مادون قرمز، دوربین مدار بسته مادون قرمز،