پرش لینک ها

نحوه تطبیق نصابان سیستم های امنیتی خانه با قواعد جدید COVID-19

5/5 - (7 امتیاز)
 ویروس کرونا موانع جدیدی را برای نصب کنندگان حرفه ای امنیت خانه ایجاد کرده است. دستورالعمل های جدید مربوط به فاصله اجتماعی و نگرانی در مورد انتقال ویروس به این معنی است که نصب کنندگان حرفه ای باید راهکارهایی را جهت مراجعه به منازل بدون ایجاد خطر برای سلامتی ارائه دهند.

رشد سیستم امنیت خانه DIY در طی دوران COVID-19 در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا ، بسیاری از کاربران محلی به سیستم های امنیتی خانه با عنوان “خودتان انجام دهید” (DIY) روی آوردند. صاحبان خانه می توانند سیستم های DIY را بصورت آنلاین سفارش داده و خود آن را نصب کنند. با این حال ، تأخیر در تحویل این سیستم ها در برخی کشورها چالشی پیش رو قرارداده است .سیستم های DIY امنیت خانگی را می توان به راحتی از طریق فروشگاه های سخت افزار و اکترونیک محلی تهیه و سپس در همان روز نصب کرد. با این حال ، برندهای DIY می توانند غیر قابل اعتماد باشند ، که در طولانی مدت می تواند به سود فروشندگان حرفه ای سیستم باشد.

به عنوان مثال ، سیستم های DIY همچنان درحال گرفتن سهم بازار از ارائه دهندگان زنگ هشدار سنتی در بازار نظارت بر زنگ هشدار مسکونی هستند. گرچه بنا به گفته Omdia ، میزان جذب این سیستم ها هنوز به نقطه عطفی با مصرف کنندگان برخورد نکرده است. در واقع ، این شرکت معتقد است اینکه افزایش کوتاه مدت سیستم های DIY در بلند مدت می تواند به نفع سیستم های حرفه ای باشد قابل باوراست. و این به دلیل تغییر مکرر مدل های تجاری توسط فروشندگان DIY و بی ثباتی برخی از برندهای DIY است که می تواند کاربران را به دنبال قابلیت اطمینان سیستم های حرفه ای سوق دهد. چالش های اولیه “پشتیبانی در خانه” ویروس کرونا مدل های مختلف تجاری را برای نصب حرفه ای سیستم های امنیتی خانگی به چالش کشیده است. دستورالعمل های فاصله اجتماعی و ترس از شیوع ویروس ، “پشتیبانی در خانه ” مانند ارسال تکنسین به خانه را با مشکل روبرو کرده است. بلیک کوزاک ، تحلیلگر ارشد اصلی خانه های هوشمند و فناوری امنیت در Omdia ، توضیح داد که پشتیبانی در خانه یکی از بزرگترین تمایز دهنده های نظارت بر هشدارهای مسکونی در مقایسه با راه حل های DIY مانند Nest و Ring است.

وی گفت: “اگر شرکت های سیستم های هشدار نتوانند همان سطح پشتیبانی قبلی را ارائه دهند ، این ضربه بزرگی به مدل های موجود تجاری خواهد بود.” کانالهای نصب حرفه ای در ابتدای همه گیری ویروس با بیشترین مشکل روبرو شدند. در آن زمان ، متخصصان تلاش کردند شیوه هایی که به آنها امکان نصب سیستم های امنیتی به حالتی که هم برای نصاب و هم برای ساکنان خانه ایمن باشد را توسعه دهند. با این حال ، اطلاعات نا کافی در مورد ویروس ، نحوه انتقال آن یا چگونگی دسترسی کافی شرکت های امنیتی به تجهیزات محافظت شخصی (PPE) برای کارمندان خود ، جهت اطمینان از اینکه این اقدامات سلامت و ایمنی هر دو طرف را تضمین می کند مجهول بود. علاوه بر این ، طبق گفته آنا اسلیوان استوارت ، تحلیلگر ارشد و مدیر تحقیقات فناوری های امنیتی و ساختمانی در Omdia گاهی اوقات در دسترس بودن کارکنان نصب نیز کاهش می یابد ، زیرا ممکن است برخی از افراد بعد از کار یا بعد از تماس با کسی که علائم تایید شده COVID-19 را دارند ، مجبور به قرنطینه شوند. این امر منجر به تأخیر برخی از ارائه دهندگان در انجام درخواست های نصب جدید سیستم می شود. غلبه بر چالش های پشتیبانی در خانه با این حال ، پس از چالش های اولیه توسعه شیوه های کار ایمن برای نصب کنندگان حرفه ای ، آنها قادر به بازگشت به الگوی کار تقریباً عادی بودند.

اسلیوان-استوارت همچنین اشاره کرد که این امر کمک می کند تا صنعت امنیت به عنوان “کارمندان ضروری” تعیین شود و بتواند به خدمات مشتریان خود بازگردد. اسلیوان استوارت توضیح داد “یک روش خوب برای امکان نصب در منزل این بود که به نصاب اجازه دهید در یک اتاق خاص در خانه کار کند در حالی که صاحب خانه در یک اتاق دیگر می ماند تا فاصله زیادی از نصب داشته باشد. از آنجا که نصاب به سرویس دهی سایر اتاق های اطراف خانه نیاز داشت ، باز شدن پنجره ها برای ورود هوای تازه به کاهش بار ویروس در هوای خانه کمک می کند ، که عامل مهم دیگری در تعیین موفقیت آمیز بودن انتقال ویروس است. استفاده از ماسک صورت توسط اعضای خانه و نصب کننده در همه زمان ها برای محافظت از هر دو در برابر ویروس بسیار مهم بود. ” رهنمودهای مربوط به همه گیری ویروس و در نتیجه فاصله ی اجتماعی ، شرکت ها را نیز مجبور کرده است تا روش های جدید و منحصر به فردی برای ارتقا نصب های ایمن و ارائه پشتیبانی به مصرف کنندگان پیدا کنند. برد راسل ، مدیر تحقیقات در Parks Associated ، تأکید کرد که چگونه Verizon و Cox استفاده از ویدیوی تعاملی و سایر فن آوری ها مانند واقعیت افزوده را برای هدایت مشتریان از طریق راه اندازی و عیب یابی آغاز کرده اند.

جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته داهوا با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x