پرش لینک ها

پایه دوربین مدار بسته – آشنایی با انواع دکل دوربین

5/5 - (7 امتیاز)

پایه دوربین مدار بسته چیست و چه کاربردی دارد؟ دوربین مدار بسته محصولی است که برای حفاظت و امنیت امروزه کاربرد فراوانی دارد و همه جا اعم از اماکن خصوصی و عمومی شاهد حضور انواع دوربین ها به منظور حفاضت از محیط هستیم  گاهی در بعضی از پروژه ها نصب دوربین مدار بسته بر روی دیوار سخت بوده و یا دید خوبی نیز ندارند. به همین منظور است که به کمک یک وسیله جانبی در ارتفاع مناسب نصب شود. در این موارد از پایه دوربین مدار بسته در ابعاد و ارتفاع مورد نیاز استفاده می شود. در این مقاله از سری مقالات گروه نظارت گستر برآنیم تا با این محصول بیشتر آشنا شویم.

بهترین راه حفاظت از ساختمان ها نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن می باشد.

آیتم های مهم در تولید پایه دوربین مدار بسته

  • پایه دوربین مدار بستهارتفاع: چیزی حدود 4 – 18 متر
  • مواد اولیه: معمولا از جنس فولاد
  • پوشش: گالوانیزه گرم – رنگ پودری الکترواستاتیکی
  • قیمت : قیمت پایه دوربین مدار بسته با توجه به ارتفاع و نوع پوشش پایـه متفاوت است.

کاربرد پایه دوربین مدار بسته

  • نصب دوربین های کنترل مکانیزه محدوده طرح ترافیک .
  • نصب دوربین های ثبت تخلف راهنمایی و رانندگی .
  • دوربین هایی که نیاز به نصب در ارتفاع بالا را دارند
  • نصب دوربین های امنیتی مدار بسته ویژه سایت های محصور شده .

نکات مهمی که در تولید پایه دوربین در نظر میگیرند

پایه دوربین مدار بسته

معمولا دکل ( پایه دوربین مدار بسته ) با توجه به میدان دید مورد نیاز هر پروژه در اندازه و ارتفاع های مختلفی تولید می شود. بدیهی است که در طراحی دکل ها شرایط محیطی از جمله شدت وزش باد، قرار داشتن در کنار مسیر های پر ارتعاش و… حتما باید مورد بررسی قرار بگیرند تا دوربین پس از نصب هیچ لرزشی نداشته باشد. پایه دوربین مدار بسته عموما به صورت چند وجهی با پوشش گالوانیزه گرم و به صورت فلنجی و اورلپی تولید می شود.

جنس پایه دوربین مدار بسته

سعی کنید در هنگام خرید پایه ها به جنس آن دقت کنید چرا که بسیار مهم است که جنس پایه های دوربین در برابر نور آفتاب و سرما و … مقاوم بوده و از مقاومت بالایی برخوردار باشد . جنس پایه دوربین مدار بسته معمولا از جنس آن از آهن و آلومینیوم و پلاستیک تولید می شوند و شما با توجه به مکانی که قرار است دوربین نصب کنید باید جنس مناسبی را انتخاب نمائید.

پایه های پلاستیکی

اگر به دنبال پایه دوربین مدار بسته سبک و همچنین کم هزینه هستید می توانید پایـه های پلاستیکی را خریداری نمائید چرا که هم ارزان می باشند و در تولید آن نیز از پلاستیک با کیفیت استفاده شده است که در مقابل افتاب و باد و .. بسیار مقاوم می باشند اما به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید دوربین مدار بسته را در محیط باز نصب کنید از جنس های پلاستیکی برای ان استفاده نکنید .

پایه های آهنی

پایه دوربین مدار بسته

نسبت به پایه های پلاستیکی از قیمت بالایی برخور دارند و همین طور وزن آن نیز تا حدودی گران می باشد اما اکثر پایه ها را از جنس آهن تولید می کنند پرا از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردارند.

پایه های آلومینیومی

اگر می خواهید دوربین مدار بسته را در محیط باز نصب کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از پایـه های الومینیومی می باشد . و با بارش باران و برف در حین برخورد آب به آن به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شود . و همچنین اگر قصد دارید دوربین مدار بسته را در محیط باز نصب کنید در نظر داشته باشید که باید نوع آن ضد آب باشد و در برابر بارندگی ها و قطران آب بسیار مقاوم باشد. معمولا برای دوربیـن های مدار بستـه از پایـه های ثابت و متحرک استفاده می کنند.

پایه ثابت

دکل دوربین مدار بسته ثابت را شما به هیچ عنوان نمی توانید به صورت اتوماتیک کنترل نمائید و تنها قادر به کنترل آن به صورت دستی  می باشد که در انواع بزرگ و کوچک  و دیواری و سقفی تولید و به بازار عرضه می گردد.

پایه متحرک

پایه دوربین مدار بسته

این پایه ها نسبت به پایه های ثابت بهتر می باشد چرا که شما می توانید توسط این پایه ها مسافت طولانی تری را کنترل کنید.

در نظر داشته باشید که پایه های متحرک در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردند از جمله مدل پایه متحرک افقی و پایه متحرک افقی-عمودی .

پایه دوربین مدار بسته دام

همان طور که از نامش پیداست این پایـه های برای دوربیـن های مدار بستـه دام کاربرد دارند چرا که دوربین ها دام بر روی سقف نصب می شوند و در صورت نیاز اگر بر روی دیوار نصب شوند شما می توانید از این پایه ها استفاده نمائید.

که در این پایه ها شما می توانید اداپتور و .. را نیز قرار دهید .

جنس این پایه ها با توجه به محیطی که قرار است نصب کنید می تواند متفاوت باشد.

شما می توانید جهت خرید پایـه های انواع دوربیـن های مدار بسـته به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه اقدام نمائید و در زمان خرید و تصمیم گیری نیز اگر نیاز به کارشناس و مشاوران داشتید می توانید با شماره های ذکر شده در همین سایت تماس بگیرید.

برای خرید دوربین مدار بسته داهوا با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.

برچسب ها: پایه دوربین مداربسته، انواع پایه دوربین مداربسته، پایه دوربین مدار بسته، پایه دوربیـن مداربسته بولت، پایه نصب دوربیـن مداربسته، پایه دوربین دام، پایـه گردان دوربیـن مداربسته، قیمت پایه دوربین مداربسته

اشتراک در
اطلاع از
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x