پرش لینک ها

دوربین مداربسته برای حیاط

4.5/5 - (22 امتیاز)

نصب دوربین مداربسته برای حیاط اگر قصد خرید و نصب دوربین مدار بسته برای حیاط دارید به شما پیشنهاد می دهیم این متن را تا پایان با دقت مطالعه نمایید تا بتواند انتخاب مناسب تر و درست تری را برای خرید و نصب دوربین های مداربسته داشته باشید.

دوربین مداربسته برای حیاط

امروزه برای کمتر شدن سرقت از ادارات و منازل از دوربین های مداربسته استفاده می کنند شما با نصب دوربین مدار بسته در حیاط خانه خود می توانید درصد سرقت از منزل خود را به صفر برساند این دوربین ها به گونه ای هستند که می توانید از راه دور کنترل کنید و بر روی گوشی خود تنظیم کنید تا در هر جایی هستید منزل خود را تحت کنترل داشته باشید .

در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید دوربین مدار بسته در حیاط نصب کنید بهتر است نقطه ای را برای دوربین در نظر بگیرید که به تمام ورودی و خروجی ها دید داشته باشد.

نکات مهم برای نصب دوربین مداربسته حیاط

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

اگر شما دارای حیاط بزرگ به متراژ بیشتری هستید از چندین دوربین استفاده کنید البته می‌توانید از دوربین های مداربسته چرخشی نیز استفاده کنید با استفاده از این دوربین ها حتی نقاط کور حیاط نیز قابل مشاهده و کنترل هستند. اگر در محل زندگی می‌کنید که امنیت آن بسیار پایین است سعی کنید در خارج از منزل خود نیز دوربین به کار ببرید. چرا که شما با نصب کردن دوربین مدار بسته در منزل خود می توانید مراقب منزل همسایه هایتان نیز باشید و در صورتی که از منزل همسایه شما سرقت شد به سری به آنها اطلاع دهید.

انتخاب نوع دوربین مداربسته برای حیاط بسیار مایع می باشد باید دوربین را انتخاب کنید که در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم بوده چراکه امکان دارد با بارش باران و وزش باد یا گرما آسیب به آن فعال شود پسر نظر داشته باشید تا بتوانید دوربین مناسبی را انتخاب کنید و با دوام باشد.

دوربین مدار بسته بالت اسپید دام جعبه‌ای معمولاً از انواع دوربین های مدار بسته می باشند که برای حیاط خانه بیشتر استفاده می شود دوربین مدار بسته بالت در شب دید خوبی دارد و همچنین با دوام می باشد برای استفاده در حیاط از این نوع بیشتر استفاده می کنند سردر محیط های بزرگ و جاهایی که نقطه کور دارند از دوربین های اسپید دام بیشتر استفاده می‌کنند چرا که این دوربین ها به صورت چرخشی بوده و می توانید با حالت زوم در آورید به گونه‌ای که این دوربین بر روی افراد یا اشیایی که متحرک باشند به صورت خودکار زوم می کند و مقاومت بالای این دوربین نیز بسیار عالی بوده که می‌توانید برای حیات نیز در نظر بگیرید.

اگر می‌خواهید برای حیات خود دوربین به کار ببرید حتما از دوربین هایی که قابلیت چرخشی دارند استفاده کنید و بر روی دیوار نصب کنید همچنین زاویه که برای انتخاب دوربین در نظر دارد به گونه‌ای باشد که به تمام نقاط دید داشته باشد. یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب دوربین مداربسته هیات باید در نظر داشته باشید داشتن دید در شب می باشد. همچنین شما می توانید دید دوربین حیات را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که از درب خانه و خروج افراد و اشیا را چک کند.

قیمت دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته دوربین مداربسته با توجه به ویژگی هایی که دارند قیمت گذاری میشود دوام و مقاوم بودن دوربین مدار بسته سازگاری با محیط و مقاومت در برابر ضربه و غیره موجب افزایش قیمت دوربین مداربسته می باشد. با توجه به این شرایط قیمت دوربین مداربسته مشخص می‌شود اما نمی‌توان قیمت ثابتی را برای دوربین در نظر گرفت چراکه نسبت به ویژگی های دوربین قیمت مشخص می شود.

شما می توانید جهت خرید انواع دوربین های مداربسته که پرفروش می باشند و مناسب برای محیطی که شما می خواهید دوربین مدار بسته به کار ببرید نسبت ب متراژ و محل نصب و زاوی دید و … را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با قیمت مناسب بهترین دوربین را انتخاب و خریداری نمائید و همچنین تمامی دوربین ها با خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر می باشند پس با خیال راحت دوربین مد نظر خود را انتخاب نمائید و اگر نیاز به راهنمایی داشتید با مشاوران ما تماس گرفته تا با راهنمایی درست و کارشناسانه به شما کمک نمایند.

برای خرید دوربین مدار بسته داهوا با کارشناسان ما در تماس باشید.