پرش لینک ها

دوربین جاسوسی | جدید ترین مدل های 1402

4.4/5 - (341 امتیاز)

دوربین جاسوسی نوع خاصی از انواع دوربین مداربسته است که در ابعاد بسیار کوچک و توسط برندهای مطرحی نظیر داهوا، ایمو، هایک ویژن و… ساخته می شوند از آنجا که هدف از ساخت این دوربین مدار بسته مسائل امنیتی و پلیسی است برای تهیه نیاز به مجوز داشته و خرید دوربین جاسوسی بدون کسب مجوز از سازمان های مربوطه جرم می باشد و در صورت تشخیص ، فرد اقدام کننده مجرم شناخته می شود. این دوربین ها از نظر شکل ظاهری بسیار متنوع هستند و پرطرفدارترین مدل آنها:

  • دوربین لامپی
  • دوربین فلشی
  • دوربین آینه ای
  • دوربین جاسوسی شبیه به پریز برق
  • دوربین ساعت دیواری
  • و…

این دوربین های کوچک را می توان به راحتی در منزل و یا وسایل نقلیه مخفی کرد و بدون اینکه کسی از وجود آن مطلع شود، رفت و آمد های مشکوک را به وسیله این دوربین جاسوسی کنترل از راه دور کنترل کرد. البته لازم به ذکر است که دوربین‌های کوچک کنترل دار در موارد و عمل‌های پزشکی مانند آندوسکوپی نیز کاربرد دارند اما باز هم برای خرید نیاز به مجوز رسمی دارند.

البته دوربین های کوچک که آنها را به نام دوربین جاسوسی نیز یاد میشود، در تحقیقات علمی نیز مورد استفاده قرار میگیرند. محققان و دانشمندان در ساخت ربات‌ها، تحقیقات علمی و پزشکی از دوربین‌های کنترل دار استفاده می‌کنند. البته از دیگر موارد مصرف دوربین های کوچک  میتوان به مراقبت از فرزندان و سالمندان نیز اشاره کرد. با نصب دوربین جاسوسی کنترل از راه دور در اتاق سالمندان و یا فرزندانتان می‌توانید به راحتی با مشاهده آن‌ها نیازهایشان را برطرف کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای مخفی کردن دوربین امنیتی

جایگزین دوربین جاسوسی

با توجه به این موضوع که خرید و فروش دوربین های جاسوسی جرم به حساب می آید، افراد می توانند، برای نظارت بیشتر بر منازل شخصی خود در صورتی که نمی خواهند اعلام کنند مکان مجهز به سیستم های نظارتی است، از دوربین های رو میزی استفاده کنند، نصب این دوربین ها بسیار ساده بوده و با کمک دفترچه راهنما و بدون نیاز به نصاب دوربین مداربسته هم می توان آنها را راه اندازی نمود. درست است که از نظر ابعاد این دوربین ها به کوچکی دوربین های جاسوسی نیستند اما با این حال، ابعادشان به نسبت دوربین های دیگر کوچک تر است و می توان در شرایطی آنها را قرار داد که آنچنان در معرض نمایش نباشند. این دوربین ها امکان مکالمه ی دو طرفه و ضبط صدا نیز دارند که موجب محبوبیتشان شده است. از طرفی از آنجایی که دوربین های رومیزی بیسیم هستند ابدا نیازی به سیم کشی و نصب پیچیده ندارند.

 

آشنایی بیشتر با دوربین های رو میزی

انواع دوربین های نظارتی

انواع دوربین مدار بسته

این روزها نیاز روز افزون بشریت به سیستم های نظارتی از هیچ کس پوشیده نیست. افراد در هر جایگاهی برای نظارت و کنترل محل کار و یا خانه ی خود عموما به دوربین های مداربسته وابسته هستند. این دوربین ها از نظر شکل ظاهری، تکنولوژی های ساخت، نحوه انتقال تصویر و قابلیت ها و امکاناتی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می شوند. به طمر مثال انواع دوربین  از نظر شکل ظاهر عبارتند از:

هر کدام از این دوربین ها کاربرد منحصر به خود را دارند. در این مقاله از سری مقالات آموزشی شرکت نظارت گستر ایمن به بررسی انواع و کاربردهای دوربین جاسوسـی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: پیدا کردن دوربین مخفی در کوتاه ترین زمان ممکن

کاربرد دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

همانطور که از نام دوربین مشخص است از این دوربین ها برای کار های جاسوسـی و به صورت مخفیانه استفاده می کنند به اندازه ریز و کوچک می‌باشد که قابل دیدن نیست و معمولاً در داخل وسایلی نصب می کنند که کسی نتواند به آنها شک کند و تصاویر را به خوبی ثبت و ضبط می نماید در ادامه قصد داریم شما را با دوربین های مداربسته جاسوسـی یا مخفی آشنا کنیم.
دوربین های مداربسته مخفی دارای انواع متنوع می باشند که استقبال زیادی از آن می شود و قیمت این دوربین ها نیز بسیار ارزان می باشند ولی توجه داشته باشید که شما به هیچ عنوان بدون مجوز نمی توانید این دوربین های مدار بسته جاسوسی را خریداری نمایید برای استفاده از این دوربین های مدار بسته معمولاً در داخل خودکار یا جای دستمال کاغذی، جیب یا عروسک و غیره نصب می کنند که هیچ گونه افرادی نمی توانند به صورت عادی به آن دید داشته باشد.

بیشتر بخوانید: دوربین فلتی مخفی چیست؟

انواع دوربین جاسوسی

انواع دوربین جاسوسی

دوربین جاسوسی در ۲ نوع دوربین سیمی و دوربین بی سیم تولید و به بازار عرضه می‌شود که معمولاً در دوربین های مداربسته سیمی از یک کابل استفاده کرده که تصاویر را نشان می‌دهند ولی دوربین های مداربسته بی سیم به هیچگونه کابلی نیاز نیست و شما می توانید تصاویر و فیلم های ضبط شده را بر روی دستگاه هایی که صفحه نمایش دارند مشاهده کنید برای این کار شما نیاز به تجهیزات شبکه خاص و پیچیده ای ندارید.
در نظر داشته باشید که دوربین های مدار بسته جاسوسی یا مخفی ممکن است دارای قابلیت کنترل از راه دور باشند و همچنین شما می توانید صدا را ضبط کنید.

دوربین جاسوسی کوچک برای منزل

دوربین جاسوسی مناسب منزل

در چند  سال گذشته دوربین های مینیاتوری و کوچک بسیار معروف و پرطرفدار شدند و استفاده از آنها بسیار رواج یافته است. اگر شماهم خواهان نصب دوربین جاسوسی کوچک برای منزل خود یا دیگران هستید، باید بدانید که، نصب دوربین مینیاتوری در هر مکانی غیر مجاز بوده و قبل از نصب باید قوانین نصب دوربین را بدانید. مثلا نصب دوربین در اتاق شخصی افراد و یا سرویس بهداشتنی غیرقانونی است. این دوربین ها معمولا امکان ضبط صدا نیز دارند و برای تامین امنیت محل زندگیتان بسیار کارآمد هستند.

محل نصب دوربین جاسوسی کوچک برای منزل

از آنجایی که این دوربین ها بسیار کوچک اند لذا آنها را در هرموقیتی که دید خوبی داشته باشد به راحتی میتوان نصب کرده و از دید دیگران مخفی نمود. مثلا چنانچه میخواهید از اتاق کودکتان تصویر برداری کنید میتوانید این دوربین را درون عروسک، ساعت دیواری و… جاسازی کنید. در ادامه چند مورد از وسایلی که می توان از دوربین مخفی داخل آنها استفاده کرد را با هم بررسی می کنیم.

  • داخل فلش(USB)
  • داخل آداپتور وای فای
  • داخل پریز برق
  • داخل دتکتور دود
  • و…

قیمت دوربین جاسوسی برای منزل

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

قیمت دوربین مخفی برای منزل به عوامل زیادی از جمله:

  • کیفیت تصویر برداری آنها
  • ابعاد دوربین
  • قابل تشخیص بودن آن
  • استحکام و مقاومت بدنه دوربین
  • امکان ضبط صدا
  • قابلیت دید در شب
  • و…

بستگی دارد از اینرو برای مشخص شدن قیمت دقیق دوربینتان باید دقیقا مشخص کنید که برای چه موقعیتی نیاز به دوربین دارید و چه امکاناتی مد نظرتان است. به طور مثال شاید شما اصلا نیازی به قابلیت دید در شب دوربین نداشته باشید. پس هیچ نیازی نیست برای آن هزینه ی اضافی پرداخت کنید.

ارزان ترین مدل دوربین جاسوسی

انواع دوربین مخفی بر اساس خلاقیت ساخت

در ساخت و تولید دوربین های مدار بسته مخفی خلاقیت حرف اول را میزند چون همانطور که از اسم دوربین کاملا مشخص است این دوربین ها باید به گونه ای طراحی و ساخته شوند که به سادگی قابل تشخیص نباشند. از این رو تولید کنندگان آنها را به اشکال مختلفی از جمله خودکار، لامپ، فلش، آدپتور و… میسازند. در ادامه لیست جامع ای از انواع دوربین نظارتی مخفی بر اساس خلاقیتی که در ساخت آنها به کاربرده شده است، ارائه می دهیم.

1- دوربین کوچک کنترل از راه دور مخفی شده در فلش

دوربین جاسوسی در فلش

این نوع از دوربین‌های جاسوسی شباهت زیادی به USB های معمولی دارند، با این تفاوت که در داخل آنها دوربین مخفی جاساز شده است. این مدل از دوربین مخفی ها بهترین گزینه ای است که شما میتوانید به سادگی و بدون جلب توجه آن را با خود به هرجایی ببرید. ویدئوهای HD ضبط شده نیز روی کارت SD دخیره می‌شوند. گفتنی است این مدل از دوربین ها  یک فلش مموری کاربردی نیز هستند. بنابراین می‌توانید از آن برای ذخیره فایل‌های خود نیز استفاده کنید. لنز این دوربین‌های شبیه به فلش معمولاً در انتهای usb قرار دارد. اجزای این دوربین های جاسوسی عبارتند از:

1- رابط USB
2- اسلات کارت Micro SD
3- دکمه روشن/خاموش
4- دکمه ویدیو/عکس
5- چراغ نشانگر
6- دکمه تشخیص حرکت
7- لنز دوربین
8- میکروفون

2- دوربین های جاسوسـی آینه ای

دوربین جاسوسی آینه ای

این دوربین کوچک معمولاً در داخل یک آینه که به شکل محدب می‌باشد قرار می گیرند و باید در جایی نصب شود که نور مناسبی داشته باشد چرا که اگر نور محیط کافی نباشد ممکن است کیفیت تصویربرداری کمتر باشد.

3- دوربین مخفی شبیه به آداپتور

دوربین آداپتوری

این مدل از آداپتورها که در واقع نوعی دوربین مخفی و کوچک هستند از نظر شکل ظاهری کاملا شبیه به منبع تغذیه معمولی به نظر می‌رسند. این آداپتورها مانند هر آداپتور دیگری به پریز برق وصل می‌شوند و آنقدر طبیعی به نظر می‌رسند که کسی به آنها کوچکترین شکی هم نمی کند. این در حالی است که اینها فقط یک دستگاه طراحی شده شبیه به آداپتور بوده و یک آداپتور واقعی نیستند و درون آنها یک دوربین مخفی جاساز شده است. برای تشخیص این دوربین ها از آداپتورهای واقعی، کافیست بین نماد قطب + و – را بررسی کنید. لنز این دوربین مخفی معمولاً در یک سوراخ کوچک در این مکان تعبیه شده است.

4- دوربین های جاسوسـی مینیاتوری پین هول

دوربین مینیاتوری پین هولیکی دیگر از انواع دوربیـن های مداربسته مینیاتوری دوربیـن پین هول می باشد که معمولا لنز این دوربیـن ها در داخل یک دایره کوچک قرار می گیرد و شما می توانید تصاویر را کنترل کنید یکی از محبوب ترین دوربیـن های مداربسته جاسوسـی دوربین مینیاتوری پین هول می باشد چرا که از کیفیت بالایی برخوردار است و کارایی بالایی را نیز دارد.

5- دوربین ریز جاسوسی هالوژنی

دوربین هالوژنییکی دیگر از برترین و پرکاربرد ترین دوربین های جاسوسی دوربین های هالوژنی می‌باشند که معمولا به شکل لامپ تولید و به بازار عرضه می شود که لنز دوربین جاسوسی در داخل لامپ قرار دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

6- دوربین مداربسته جاسوسی دتکتوری

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

معمولاً این دوربین جاسوسی دستگاه هشدار دهنده می‌باشند که برای اعلام دزدی و حریق به کار می روند و در داخل آنها دوربین های مخفی نصب شده است معمولاً کیفیت تصاویر در این دوربین های مدار بسته جاسوسی بالا می باشد

تنوع دوربین های مداربسته جاسوسی یا مخفی در چیست

7- دوربین مخفی جاسازی شده سوزنی

دوربین مخفی جاسازی شده سوزنییکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین دوربین های مدار بسته مخفی دوربین های سوزنی می باشند که توجه کنید در بازار شما می توانید این دوربین ها را به نام مینیاتوری نیز بشناسید و معمولاً این دوربین ها دارای یک لنز بسیار کوچک می باشند که شما توسط آن می توانید تصاویر را مدیریت کنید تنها عیبی که دوربین جاسوسی دارند نمی‌توان در شب از این دوربین های جاسوسی استفاده کرد چرا که برای این که تصاویر با کیفیت داشته باشید باید نور محیط بیشتر باشد معمولا زاویه دید دوربین های سوزنی ۶۹ درجه می باشد.

8- دوربین های مداربسته بند انگشتی

دوربین های مداربسته بند انگشتیاین دوربین های مدار بسته از کیفیت تصویر بالایی برخوردارند و سایز کوچکی دارند. همچنین با استفاده از پایه کوچکی که دارند شما می توانید آن را در هر مکانی که خواستید نصب کنید.

9- دوربین های جاسوسـی مینیاتوری معمولی

این دوربیـن ها معمولا از طراحی ساده برخوردارند که شما برای کار های پیچیده نمی توانید از این دوربیـن های جاسوسی استفاده کنید و دارای قیمت ارزان می باشند و کیفیت تصویر بالایی را دارند و یکی دیگر از مزایای این دوربیـن ها این است که شما می توانید دوربیـن های جاسوسـی مینیاتوری معمولی را به راحتی جاسازی کنید.

10- دوربین مخفی مدل ساعت رومیزی

دوربین مدار بسته مخفی مدل ساعت رومیزیاین دوربین مخفی در طرح ساعت معمولا در گوشه ای از میز یا داخل اتوموبیل جاسازی می شود. طراحی این دوربین ها به گونه ای است که در قسمتی از این ساعت حفره کوچکی وجود دارد که در آن حفره لنز دوربین قرار گرفته است. این نوع دوربین قابلیت اتصال به فلش مموری داشته و امکان ذخیره سازی تصاویر ضبط شده را دارد. با بهره گیری از این قابلیت دوربین های جاسوسی افراد می‌توانند به سادگی تصاویر ضبط شده را به موبایل خود انتقال دهند. از دیگر قابلیت های این دوربین‌ها، ریموت و کنترل راه دور آن می‌باشد که آنها را به سادگی به یک دوربین کنترل از راه دور تبدیل نموده است.

11- دوربین مخفی طرح ساعت دیواری

این نوع از  سیستم های نظارتی مخفی هم با برق کار می کند و هم با باتری. مانند سایر مدل ها از قابلت‌هایی نظیر کارت حافظه و حتی ارسال تصویر بر روی اپلیکیشن نیز پشتیبانی میکند. از دیگر قابلیت جالب این دوربین‌ها انتقال تصویر بر روی موبایل از طریق اینترنت همراه است.

12- دوربین طرح خودکار

دوربین طرح خودکار

این نوع دوربین شبیه خودکار است و بر روی جیب فرد قرار می‌گیرد و لنز آن در زاویه مستقیم تصویر برداری قرار می گیرد. دوربین‌های خودکاری معمولا از قابلیت اتصال به فلش مموری پشتیبانی می کند و دارای پورت USB برای اتصال به کامپیوتر شخصی است. از محاسن این دوربین ها این است که علاوه بر قابلیت ضبط تصاویر قابلیت نوشتن دارند که موجب پوشش عملکرد اصلی دوربین می شود.

13-  دوربین مخفی طرح دکمه لباس

دوربین مخفی طرح دکمه لباس

دوربین‌های دکمه‌ای نوع خاصی از دوربین جاسوسی میباشند که تصاویر را تنها بر روی فلش مموری ذخیره کرده و قابلیت انتقال تصویر بر روی موبایل را ندارند.

14- دوربین امنیتی جاسوسی مدل عینک

دوربین مدار بسته مخفی مدل عینک

دوربین از نوع عینکی یکی از جاسوسی‌ترین دوربین‌ها هستند که بر روی عینک جایگذاری شده اند. لنز این نوع دوربین‌ها در جلو عینک تعبیه شده است و باتری و مموری نیز در دسته عینک جایگذاری شده است.

15- دوربین لامپی

دوربین لامپیدوربین لامپی نوع محبوب و پرفروشی از دوربین نظارتی است که نصب بسیار آسانی دارد چرا که به سادگی به سر پیچ لامپ وصل شده و بدون نیاز به منبع تغذیه و دستگاه .از برق 220 ولت شهری تغذیه می‌کند. یکی از قابلیت‌های این نوع دوربین‌ها انتقال تصویر از طریق موبایل است و این به این معناست که دوربین مدار بسته لامپی نوعی دوربین نظارتی کنترل از راه دور است.

16- دوربین مدل سوزنی

دوربین مدل سوزنیدوربین سوزنی از جمله پر کاربردترین انواع دوربین مخفی ، است. این دوربین برای ارائه تصاویر شفاف و واضح به نور کافی نیاز دارند و زاویه دید آن تا حدود 70 درجه می باشد و با چشم به سادگی قابل تشخیص نیستند.

17- پریز دوربین دار

پریز دوربین داراین دوربین کاملا شبیه به پریز برق بوده و از حیث طراحی کاملا خلاقانه و غیر قابل تشخیص است که هیچ کس به دوربین بودن آن شک نخواهد کرد.این دوربین خاص را به سادگی می توان در هر مکانی نصب کرده و از راه دور کنترل کنید. لنز این دوربین در محل سرپیچ آن قرار گرفته و به هیچ وجه با چشم مسلح قابل تشخیص نیست.

ساخت دوربین جاسوسی

چنانچه بودجه کافی برای خرید دوربین مخفی را ندارید در ادامه به شما آموزش می دهیم چطور با کمترین هزینه و داشتن حداقل تخصص در این زمینه اقدام به ساخت دوربین نظارتی جاسوسی در منزل خود بکنید. بدین منظور کافیست که :

  1. یک گوشی دوربین دار بلااستفاده داشته باشید.
  2. یک عدد پاوربانک برای منبع تغذیه گوشی خود داشته باشید تا در زمان استفاده تلفنتان خاموش نشود

در فاز اول یک برنامه ی وب کم ( مانند cam spy )را در گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب نمایید. سپس توسط شبکه بی سیم، اتصال گوشی با کامپیوترتان را برقرار کنید. اگر قصد دارید تصاویر را به صورت آنلاین در کامپیوتر خود ببینید باید حتما هم دوربین و هم کامپیوتر به یک شبکه اینترنتی متصل باشند. برای پخش ویدیوهای ضبط شده کافیست تا از برنامه های پخشی مانند VLC در کامپیوتر خود استفاده نمایید.

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور چگونه کار می‌کند؟

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور بعد از اتصال و نصب با کمک یک ریموت کار میکند. این دوربین ها تصاویر ضبط شده را در حافظه داخلی خود نگهداری می‌کنند. البته سری جدید دوربیـن های جاسوسی سیم کارت خور در مواقع اضطراری با شماره تماسی که از قبل تعیین شده تماس می‌گیرد و درباره وضعیت اطلاع‌رسانی می‌کند. این دوربین ها همچنین قابلیت ضبط صدای محیط را نیز دارند و در زمان فیلمبرداری می‌توانید صدا را به وضوح بشنوید.

بهترین محل نصب دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

اگر این دوربین ها را با هدف های امنیتی خریداری کردین تا رفت و آمد های مشکوک محیط خانه یا اداره خود را چک کنید،  باید در محل‌های مخفی و غیر قابل دسترس دوربین کوچک کنترل از راه دور خود را نصب کنید. پیشنهاد ما بخش هایی از دیوار ارتاق است که در تیر راس نبوده و روبروی آن آینه ای قرار نداشته باشد. البته قرار دادن دوربیـن در کتابخانه،‌ بین روزنامه‌ها و کاغذهای باطله و گل و گیاهان بهترین راهکار پنهان کردن دوربین جاسوسی است.

برچسب ها: قیمت دوربین کنترل از راه دور با موبایل، ساخت دوربین جاسوسی کنترل از راه دور، دوربین کنترل از راه دور سیم کارت خور، قیمت دوربین کنترل از راه دور، از کجا دوربین مخفی بخریم؟، دوربین مخفی برای نصب در منزل،خرید دوربین کنترل از راه دور، قیمت دوربین جاسوسی ارزان، دوربین جاسوسی، دوربین جاسوسی کنترل از راه دور، قیمت دوربین جاسوسی، دوربین جاسوسی خودکاری، ساخت دوربین جاسوسی

جهت استعلام قیمت دوربین داهوا کلیک کنید.

از کجا دوربین مخفی بخریم؟

این سوالی است که برای اغلب خریداران این نوع دوربین ها پیش می آید چرا که فروش این دوربین ها نیاز به مجوز داشته و اکثر شرکت های ارائه دهنده ی سیستم های نظارتی آنها را خرید و فروش نمیکنند. اما با این حال شما با سرچ عباراتی نظیر خرید دوربین جاسوسی و امثالهم در شبکه های اجتماعی و موتور جستوجوگر گوگل به راحتی می توانید لیستی از فروشگاه هایی که این محصول را به فروش می رسانند مشاهده کرده و بعد از مقایسه ی قیمت و امکانات آنها با یکدیگر یک شرکت را برای خرید محصول مورد نظرتان انتخاب کنید. با این حال توصیه میکنیم در گام نخست برای انتخاب یک فروشگاه معتبر حتما دقت کنید که سایت دارای نماد الکترونیکی باشد.

چطور دوربین جاسوسی را مخفی کنیم؟

راهنمای مخفی کردن دوربین امنیتی

در ادامه راه کار های مخفی کردن دوربین نظارتی را به شما آموزش خواهیم داد. چنانچه تمایل دارید مدل های مختلف دوربین مخفی را بشناسید، کلیک کنید. همان طور که می دانید دوربین های مداربسته برای حفاظت محیط استفاده می‌کنند اما در نظر داشته باشید که اگر شما از دوربین های مداربسته در محیط خارج از منزل استفاده کنید سارقان در هنگام سرقت به راحتی می‌توانند این دوربین‌های مداربسته توسط راه‌حل‌های از کار بیندازند و شما باید سعی کنید دوربین را به گونه‌ای مخفی کنید که علاوه بر این که تصاویر را به خوبی ضبط کنند از دسترس سارقان دور بوده و نتوانند آسیبی به دوربین وارد کنند در این مقاله از سایت نظارت گستر ایمن قصد داریم راهکارهایی را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم تا بتوانید دوربین های مداربسته را به راحتی از دید افراد ناشناس مخفی کنید.

نصب دوربین مداربسته جعلی

بهترین راه حل برای مخفی کردن دوربین  این است که دوربین جعلی را در دید افراد نصب کنید تا دید ان ها به سوی این دوربین جعلی منحرف شوند و دوربین را در جای دیگری به کار ببرید در این صورت افراد فکر می‌کنند و مداربسته جعلی درست بوده و سعی می‌کنند تنها آن را از کار بیندازد.

پوشش تزئینی برای مخفی کردن دوربین امنیتی

استفاده از پوشش های تزیینی برای مخفی کردن دوربین‌های مداربسته یکی دیگر از راه حل های مناسب برای مخفی کردن به این وسیله شما می توانید از پوشش های مختلفی برای دوربین های مداربسته خود استفاده کنید که علاوه بر این که دوربین  از دید عموم خارج می شود زیبایی خاصی به محیط می دهد.

طراحی خاص دوربین های مداربسته

برخی از دوربین های مداربسته در طراحی های مختلفی در بازار وجود دارند مانند زنگ در یا اشیا های مختلف و غیره که شما می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید البته باید توجه داشته باشید که این دوربین ها تنوع زیادی در بازار ندارد و شما می توانید از دوربین های مینیاتوری استفاده کنید و در داخل اشیا مختلف جاسازی کنید.

جاسازی کردن کابل دوربین

در هنگام مخفی کردن دوربین  به کابل‌های دوربین نیز توجه داشته باشید چرا که باید این کابل‌ها را نیز مخفی کنید مخفی کردن کابل های دوربین از اشیا مختلف و همچنین لوله های پی وی سی استفاده کنید برای این کار کافیست کابل را درون لوله پی وی سی قرار دهید.

دوربین بیسیم

اگر می خواهید دوربین های مداربسته را خریداری کنید حتماً از نوع دوربین بیسیم استفاده کنید تا بتوانید به راحتی دوربین های مداربسته را از دید عموم مخفی کنید.

رنگ زدن دوربین برای مخفی کردن

یکی دیگر از راه‌هایی که شما می توانید دوربین های مداربسته را به راحتی مخفی‌کنید این است که از رنگ استفاده کنید و دوربین های مداربسته را رنگ کنید برای اینکار کافیست دوربین را در جایی که نصب می کنید در کنار شاخ و برگ درختان و یا هر چیزی از رنگ شبیه شاخ و برگ اطراف آن استفاده کنید.

مخفی کردن دوربین در درون وسایل

شما می توانید برای این که دوربین های مداربسته را مخفی کنید باید این دوربین‌ها را در درون وسایلی از جمله کتاب یا عروسک‌ها و یا سنگ‌های تقلبی و غیره قرار دهید تا از دید عموم مخفی بماند البته باید پس از اینکه دوربین  را در درون وستیل قرار دادید زاویه دید دوربین خود را را بررسی کنید تا تصاویر را به خوبی ثبت و ضبط کنند.

نصب دوربین در زیر سقف

شما می توانید دوربین مینیاتوری را خریداری کرده و در زیر آشیانه پرنده ها در زیر سقف نصب کنید در اینجا هم دوربین دید خوبی دارد و هم کسی پی نمی برد دوربین را در زیر سقف نصب کرده اید البته در نظر داشته باشید که زمانی که می‌خواهید دوربین را نصب کنید باید تایم مناسبی را در نظر بگیرید که کسی رفت و آمد نداشته باشد تا محل دوربین را نتوان پیدا کند.

خرید دوربین مخفی

دوربین های جاسوسی با قیمت ها و در مدلهای مختلفی به بازار سیستم های نظارتی عرضه می شوند که شما میتوانید با در نظر گرفتن بودجه و نیازتان دوربین مناسب خود را تهیه کنید. از این رو چنانچه قصد خرید دوربین مخفی را دارید می توانید با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.

اشتراک در
اطلاع از
57 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
57
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x