پرش لینک ها

انتقال تصویر از طریق p2p در دستگاه رستر C-Series

انتقال تصویر در دوربین مدار بسته موضوع مهمی است که گاها برخی از همکاران و نصابان و یا مصرف کنندگان در تنظیم آن دچار مشکل و سوال میشوند. در این مقاله چگونگی انتقال تصویر در محصولات Raster CSeries را به شما آموزش میدهیم.

بیشتر بخوانید: تست هارد به کمک دستگاه های رستر

از قسمت system در منوی اصلی دستگاه بر روی Network کلیک کرده و tcp/ip را انتخاب می کنیم.
تیک DHCP را برداشته و IP Address ، Subnet Mask ، Default Gateway ، preferred DNS Server(8.8.8.8) و Alternate DNS Server(4.2.2.4) را وارد می کنیم.
از تنظیمات Network دستگاه p2p را انتخاب کرده و برای فعال سازی آن را تیک دار می کنیم.
جهت دانلود نرم افزار موبایل RCMS+ برای گوشی­های اندروید، وارد سایت www.negaco.com شده و از قسمت پشتیبانی، مرکز دانلود، Mobile Software را انتخاب کرده و نرم افزار RCMS+ را دانلود می کنیم.
برای گوشی­های همراه iphone نیز نرم افزار RCMS+ را از App Store دانلود کنید.

جهت ساخت account دو روش وجود دارد:
1-  با استفاده از سایت www.star4live.com
2-  از طریق نرم افزار موبایل RCMS+

بیشتر بدانید: آموزش ویدئویی بروزرسانی دستگاه های Raster C
 
روش اول :
وارد سایت www.star4live.com شده و از بالا سمت راست صفحه بر روی Sign Up کلیک کرده و username و password و email را وارد می کنیم. با کلیک بر روی Acquire ، Varification Code برای ایمیل شما ارسال می شود که آن را نیز در سایت وارد کرده و Sign Up را انتخاب می کنیم.

روش دوم :
در نرم­افزار موبایل RCMS+ بر روی Login کلیک کرده و Sign Up را انتخاب می کنیم. ایمیل خود را وارد کرده و با کلیک برروی Verify، Varify Code برای ایمیل شما ارسال می شود که آن را در نرم افزار وارد می کنیم و بر روی Next کلیک       می­کنیم. حال پسوردی بین 6 تا 20 کاراکتر که حروف بزرگ، حروف کوچک و عدد را شامل شود را وارد می کنیم.

جهت اضافه کردن دستگاه در account :
در نرم افزار RCMS+ پس از وارد کردن username و password مربوط به account ساخته شده و Login شدن به آن ، در صفحه live view بر روی علامت دوربین در بالا سمت راست (کادر قرمز مشخص شده در تصویر زیر) کلیک کرده و + را انتخاب     می کنیم.

 با انتخاب scan، QR code موجود در قسمت p2p دستگاه را اسکن می گیریم و جهت ذخیره در بالا سمت راست بر روی عکس فلاپی کلیک می کنیم.
حال می توانید پس از مدتی تصاویر را در Live View مشاهده کنید.

نکته 1: Online شدن دستگاه های C-Series پس از تکمیل تنظیمات شبکه دستگاه و ساخت account اتفاق می افتد.
نکته2 : برتری دستگاه های C-Series این است که در تنظیمات شبکه دستگاه، قسمت p2p با کلیک بر روی delete، account ساخته شده حذف می شود و می توانید account جدیدی بسازید.
نکته 3 : برای دیدن تصاویر در بیش از یک گوشی، می بایست با همان account ای که ساخته شده Login شوید.

جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته داهوا کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x