پرش لینک ها

پلتفرم باز داهوا (DHOP)

داهوا تکنولوژی، ارائه دهنده خدمات و اینترنت اشیای هوشمند معروف ویدیو محور، با راه اندازی بازاربرنامه و  انجمن DHOP در وب سایت کاملاً جدید DHOP ، پلت فرم برنامه باز خود را ارتقا داده است. DHOP ابتکار اصلی شرکت برای گردهم آوردن شرکای فناوری ، یکپارچه سازی سیستم ، فروشندگان و کاربران نهایی است, klavazykova.ca یکی از آنهاست.

با باز کردن دستگاه های سخت افزاری خود به روی توسعه دهندگان شخص ثالث ، DHOP به آنها  اجازه می دهد تا برنامه های هوشمند را برای صنعت امنیت و اینترنت اشیا تعبیه کنند. اطلاعات درمورد راهکارهای موجود در بازاربرنامه  داهوا در دسترس قرار گرفته است. یکپارچه کنندگان و کاربران نهایی سیستم می توانند در جستجوی راهکارهای منعطف متناسب با نیازهای خود در هر زمان از بازار بازدید کنند. لازم به ذکر است که ، 16 برنامه در حال حاضر در بازار برنامه بارگذاری شده است.

پلت فرم برنامه باز سخت افزارداهوا

راهکارهای تجزیه و تحلیل ویدیویی در سالهای گذشته از اهمیت راهبردی برای داهوا تکنولوژی برخوردار شده است. بخش تحقیق و توسعه با موفقیت از عملکردهوش مصنوعی در دوربینهای داهوا مجهز به راهکارهای VCA بومی استفاده کرده است. اثبات اینکه رتبه بندی شماره 1 جهانی امسال در معیار تجزیه صحنه MIT چگونه عمل کرده است .

پیتر پن ، مدیر اتحادیه شرکای فناوری جهانی در فناوری داهوا ، معتقد است که هیچ محدودیتی در راهکارهای تجزیه و تحلیل ویدیو وجود ندارد “صنایع علاقه مند به راه حل های جامع هستند که به موارد استفاده خاص پاسخ دهند. داهوا تکنولوژی می خواهد همراه با شرکای فناوری به بازار گوش فرا دهد و به آن ارزش بخشد. این انعطاف پذیری و رویکرد مشتری مداری به لطف انجمن پلتفرم باز سخت افزار داهوا امکان پذیر است. “

تجزیه و تحلیل تصویر کلاسیک

اولین پلتفرم به سال 2018 برمی گردد. از آن زمان ، سازگاری های فنی قابل توجهی انجام شده و عملکرد دوربین بهینه شده است. تیمی از مهندسان همچنین موفق شده اند بیشتر دوربین های اخیر داهوا را با گزینه های تعبیه شده متفاوت  فعال کنند و این در آینده استاندارد خواهد بود. شرکت تجزیه و تحلیل فیلم ACIC مستقر در بلژیک یکی از شرکای DHOP بود.

کریستف پاریسوت ، مدیر ارشد فناوری ACIC ، درباره این همکاری میگوید: ACIC یک بازیگر جهانی در بخش راه حل های VCA است. راهکارهای ما ، مبتنی بر تجزیه و تحلیل تصویر کلاسیک همراه با هوش مصنوعی ، پیشرفته ترین های  فناوری هستند. مشتریان ما به ما می سپارند تا پروژه های خود را با راهکارهای پیشرفته متعدد مقرون به صرفه ACIC تعبیه شده در دوربین های Dahua ارائه دهند. عضو بودن در انجمن بستر های  سخت افزاری Dahua به ما این امکان را می دهد که صنعت امنیت را همراه با Dahua بسازیم. “

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x