پرش لینک ها

اجزای نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه

5/5 - (20 امتیاز)

برای نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به چه چیزهایی نیاز دارید؟ تا به حال فکر کرده اید که یک دوربین مدار بسته برای کار کردن نیازمند چه وسایلی است؟ برای تهیه این تجهیزات باید به کجا مراجعه کرد؟ دوربین مداربسته همانند هر وسیله الکترونیکی دیگری برای کار کردن و روشن شدن نیاز به جریان الکتریکی دارد. برق عاملی است که سبب می شود وسایل روشن شده و بتوانند کار خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اجزا دوربین مدار بسته

در واقع وقتی برق قطع می شود وسایل نیز نمی توانند به کار خود ادامه دهند. نصب دوربین مدار بسته نیز به همین شکل است. در هنگام نصب دوربین مدار بسته باید آن را به برق متصل نمود تا بتواند روشن شود و کار فیلم برداری را انجام دهد. برای وصل کردن دوربین مدار بسته به برق هم می توانید از یک کابل برق جدا استفاده کنید و هم می توانید از کابل شبکه استفاده نمایید.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا کلیک کنید.

زمانی که از کابل شبکه به عنوان کابل برق استفاده می کنید باید وسیله ای به نام سوییچ داشته باشید که POE باشد. قابلیت POE بودن سوییچ این امکان را می دهد که بتوانید از کابل شبکه به عنوان کابل برق استفاده کنید و دیگر نیازی به کابل های دیگر نداشته باشید. نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به همین صورت انجام می شود و شما با یک کابل شبکه هم می توانید داده ها را ارسال نمایید و هم می توانید برق را از آن عبور دهید. یکی دیگر از وسایلی که در نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه استفاده می شود NVR است. این وسیله که دوربین مدار بسته توسط کابل به آن وصل می شود قابلیت ذخیره کردن اطلاعات را دارد. شما می توانید اطلاعات دوربین را روی این وسیله ذخیره کنید و با نمایشگر به تماشای آن بپردازید. در واقع از اجزای اساسی برای نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه می توان به کابل شبکه، NVR، سوکت و سوییچ اشاره کرد.

چنانچه نیازمند تعمیر دوربین مدار بسته خود هستید می توانید با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.