پرش لینک ها

دوربین مدار بسته و بهترین مکان برای قرار دادن برای امنیت محل کار

دوربین مدار بسته امنیتی محل کار خود در نظر گرفته باشید. در زیر لیستی ارائه شده که ممکن است بررسی آن در پشتیبانی قسمت به قسمت کاربردی برنامه شما مفید باشد.

  • پارکینگ های خارج ساختمانی: به طور حتم یکی از شایع ترین محل های نصب دوربین مدار بسته حفاظتی و یکی از سخت ترین مکان های مورد حفاظت, پارکینگ ها هستند. معمولاً پارکینگ ها فضا های بزرگ مورد استفاده جهت ورود و خروج هستند. به علاوه شما همواره با بسیاری از متغیر ها و موارد نا شناخته سر و کار خواهید داشت. این بدان معناست که باید همیشه آمادگی مواجهه با حادثه ای که در این فضای بزرگ اتفاق می افتد را داشته باشید.
  • حیاط ها: حیاط ها معولاً جاهایی هستند که شرکت ها دارایی های گران قیمت خود را در آن ها نگهداری می کنند. ماشین آلات و ابزار آلات و دیگر وسایل بزرگ در این محیط ها نگهداری می شوند. این موضوع ممکن است در امر ایمنی بسیار پیچیده به نظر برسد. در بهترین حالت ممکن دوربین مدار بسته برای دیدبانی نقاطی خاص معین و جاگذاری می شوند. دوربین مدار بسته مگاپیکسلی و دوربین مدار بسته محرک خودکار می توانند بهترین گزینه ها باشند.
  • فضای خارجی ساختمان: پوشش ورودی ها و خروجی های ساختمان می تواند امری چالش برانگیز باشد و در حد امکان بهتر است دوربین مدار بسته این محیط با دوربین مدار بسته حیاط و پارکینگ یکی نباشد. با بکارگیری دوربین مدار بسته و سیستم ضبط مناسب می توان با صرفه اقتصادی, از نقاط و مکان های حساس و غیر قابل دسترسی برای عموم محافظت کرد.
  • ایمنی داخل ساختمان: حتماً تمامی ورودی ها باید مجهز به دوربین مدار بسته باشند. در مورد این مکان ها باید عوامل و آیتم های متعددی را مد نظر قرار داد, چرا که ممکن است هر قسمتی از دید شما نیاز به نصب دوربین داشته باشد.
کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند. دوربین مدار بسته]]>