پرش لینک ها

تنظیمات دوربین مدار بسته

چطور تنظیمات دوربین مدار بسته را به گونه ای انجام دهیم که بهترین تصویر احتمالی را به ما نشان دهد؟
برای اینکه بتوانید تصویر را با جزئیات کامل دریافت کنید نیاز به پیکسل های کافی دارید، مفهوم اساسی برای نصب دوربین مدار بسته که باید آن را بفهمید. بدون داشتن پیکسل کافی در صورت چطور می توانید تصویر مجرم ضبط شده توسط دوربین مدار بسته را تشخیص دهید به شرح دو تصویر گرفته شده از دوربین مدار بسته اچ دی می پردازیم. تصویر سمت چپ 550 پیکسل با زوم روی آن تصویر به اندازه 285 پیکسل می شود (یعنی نصف پیکسل خود تصویر)
تصویر سمت راست نوع بزرگ شده آن است و شما می توانید با محدودیت های تصویر قبلی مقایسه کنید، دوربین مشابه، زوم لنز مشابه، این تصویر با فتوشاپ دستکاری نشده است و توسط دوربین مدار بسته تلویزیونی قابل مشاهده است. در نظر بگیرید جسم شما در حال حرکت است برای توضیح این موضوع از تست صورت استفاده می کنیم: نمونه تصویر گرفته شده دیافراگم 1/30 دوربین با تناسب کامل است و سمت چپ دوربین تنظیم شده است. تصویر سمت راست دیافراگم را تا 1/125s کاهش می دهد.
پیش فرض دوربین مدار بسته تصویر تاری را ارائه می دهد و جزئیات تصویر به خاطر حرکت جسم کاملا محو است. تقریبا هیچ یک از تنظیمات به درستی انجام نمی شوند به یاد داشته باشید که به شکل طبیعی حساسیت تصویر در شب کاهش یافته و به شما اطمینان می دهد نور کافی وجود دارد. صوت ایجاد شده توسط دوربین با نور کم در کشمکش است و می تواند جزئیات تصویر را با نور خوبی حفظ کند. دوربین آنالوگ با وجود رشد ویدئو های IP و SDI معروف تر است. کابل Cat6 در جهان از Baluns استفاده می کند که برای ویدئو آنالوگ کاربرد متداولی دارد اما شفافیت تصاویر را از بین می برد.

جهت استعلام قیمت محصولات داهوا کلیک کنید.